בשנים האחרונות עבר התה שינוי תדמית דרמטי - ממשקה שנועד בעיקר לחולים ומבוגרים למשקה ממותג שנצרך על-ידי צעירים ואניני טעם. כמו כן, המודעות הגוברת למגוון העצום של סוגי התה , וכן המידע הרב שלפיו התה יפה יותר לבריאות מאשר הקפה, תורמים לפופולאריות.
שוק התה בישראל מוערך בכ-350 מיליון שקל בשנה ונחשב לאחד השווקים מהירי הצמיחה בענף המזון בארץ, שגדל ב-15%-10% מדי שנה. מסקר שנערך בקרב האוכלוסייה בישראל עולה, כי בהשוואה לעבר קיים גידול בשיעור צריכת התה ב-37%. דו"ח נילסן מראה עלייה של 3.5% בצריכת התה הירוק ועלייה של 50.5% בצריכת תה בריאותי, בהשוואה לשנה שעברה.
השאלות עליהן תענה העבודה הן:
1. מהי התפיסה השיווקית המיושמת בחברת "ויסוציקי"?
2. מהם ההבדלים בין הגישה השיווקית לשיווקית חברתית ומתי כדאי לחברה לנקוט בגישה מכירתית?
3. סביבת המאקרו של שוק התה בישראל ומהם האיומים וההזדמנויות בשוק זה
4. אטרקטיביות ענף התה בישראל, תוך התייחסות לחמשת הכוחות הפועלים על החברה במודל "פורטר".
5. הצעה לבחינת כדאיות לכניסה לתחומים נוספים.
שיווק · פילוח · סביבת · מיקרו · סביבת · מקרו · מזון · ומשקאות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שוק התה בישראל - חברת ויסוצקי (תרגיל)", סמינריון אודות "שוק התה בישראל - חברת ויסוצקי (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.