עבודה מס' 067773
מחיר: 229.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת שלושה היבטים בחברה: צרכים והנעה, פילוח שוק וזיהוי שוק מטרה.
2,246 מילים ,2008
התנהגות הצרכן, בהגדרתה הכללית ביותר, מקיפה את תהליכי ההחלטה והפעולות הנוגעות לקנייה, לשימוש ולהיפטרות ממוצרים. המפתח להצלחת המוצר בשוק טמון בהבנת צורכי הלקוח.
נבחן כיצד אחד ההיבטים של התנהגות הצרכן- צרכים והנעה באים לידי ביטוי בעת תהליך הקנייה בחברת סלקום.
השאלה מרכזית בכל תכנון של אסטרטגיית שיווק הן: למי להציע, מה להציע ואיך להציע. שאלת ה"מי" נוגעת לפילוח השוק, שאלת ה"מה" עניינה במיצוב המוצר, ושאלת ה"איך" מתייחסת לתמהיל השיווק.
לאחר שהחברה זיהתה את ההזדמנויות שלה בין פלחי שוק, עליה להעריך את הפלחים השונים ולהחליט כמה פלחים יהיו שוק המטרה שלה ומה יהיו הפלחים האלה.
תוכן העניינים:
מודל צרכים והנעה
פילוח השוק
שוק המטרה
מודל צרכים הנעה · פילוח השוק · שוק מטרה · התנהגות צרכנים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות צרכנים - חברת סלקום (תרגיל)", סמינריון אודות "התנהגות צרכנים - חברת סלקום (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.