עבודה מס' 067447
מחיר: 271.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח החברה ובחינת חלופות אסטרטגיות.
5,057 מילים ,2004
הבעיה השיווקית העומדת בפני אד קוליגאן, סמנכ"ל הפיתוח, כפי שהוצגה במאמר ובפני החברה הנה מה לעשות על מנת להישאר מובילה בשוק, כיצד להגדיל נתח השוק, לאיזה סגמנטים של השוק להיכנס, האם להתאים המכשיר ללקוחות ע"י הוספת מאפיינים או להתאים הלקוחות למכשיר ע"י פניה לפלחי שוק נוספים, כיצד לפנות לנשים אם בכלל, האם לפנות ללקוחות עסקיים/חברות או לא, האם להתמיד בפיתוח מערכת ההפעלה העצמית או ללכת אחר המערכת של מיקרוסופט.
תוכן עניינים:
הארגון וסביבתו
רקע תמצית מנהלים
ניתוח סביבתי ומודל פורטר
ניתוח S.W.O.T.
ניתוח הסביבה העסקית
ניתוח התחרות
ניתוח האסטרטגיה השיווקית
הגדרת הבעיה השיווקית
הצגת החלופות השונות והשוואתן
הערכת החלופות והמלצה על חלופה נבחרת
נספחים
פניה לכלל השוק · אסטרטגית נישה · והרחבת פעילות · גאג'טים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת PALM - ניתוח שיווקי", סמינריון אודות "חברת PALM - ניתוח שיווקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.