עבודה מס' 010149
מחיר: 137.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח העסק, אסטרטגית השיווק, האסטרטגיה הפיננסית, ייצור ורכש, משאבי האנוש והמבנה הארגוני.
5,998 מילים ,8 מקורות ,1997
ראשי פרקים:
1. מטרת העבודה.
2. רקע הסטורי.
א-מהות העסק
ב-הקמת החברה
ג-ניתוח הענף
3. אסטרטיית שיווק.
א-מודל SWOT
ב-תמחור
ג-שיווק
ד-פרסום
4. אסטרטגיה פיננסית.
5. אסטרטגיית יצור ורכש.
6. אסטרטגיית משאבי אנוש.
7. המבנה הארגוני.
8. בקרה.
9. ביבליוגרפיה
מטרת העבודה
מטרת עבודתי זו היא לסקור את שוק המאפים בארץ ואת האסטרטגיה העסקית-שיווקית של בונז'ור על מנת לעמוד על ההצלחה המסחררת של תמהיל השיווק ושל האסטרטגיה כולה: חוזק, חולשות, איומים וסכנות וכן צינורות השיווק וההפצה.
בחרתי במפעל זה בשל שיקולי נוחות ובשל כך שבמפעלים מיצרים מוצר אשר כל אחד מכיר אותו וכל אחד יכול לבחון את השפעת הפרסומת על עצמו.
העבודה מסתמכת בעיקר בעיתונות יומית, בתשקיפי החברה ופרסומים של החברה אודות עצמה.
אהרוני י., אסטרטגיה עיסקית, ת"א, גומא, 1982.
גלוברזון א., גלין א., משאבי אנוש ויחסי עבודה בישראל, הוצאת רמות, 1990.
ג'וליאן ס., ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1987.
הורניק י., נהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1987.
יזראלי דב, שיווק הלכה למעשה, הוצאת צ'ריקובר, 1985.
כספי א., "שתוף מנהלים בנהול", נהול, מאי, 1985.
פרגוסון ס.א., תיאוריה מיקרו כלכלית, שוקן, 1975.
קרן א., שיטות ארגון וניהול, כנרת, 1987.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרויקט גמר באסטרטגיה עסקית-חברת בונז'ור", סמינריון אודות "פרויקט גמר באסטרטגיה עסקית-חברת בונז'ור" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.