היישום אינו מחובר לאינטרנט

הרחבת עסק יצרני שיווקי

עבודה מס' 010270

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מרכזת השיחות של בזק לחו"ל והרחבתה, הפרמטרים לפרסום תקשורת,הערכות שיווקיות של חברות תקשורת והמדדים להביאו להצלחה.

5,654 מילים ,7 מקורות ,1995

תקציר העבודה:

הרחבת עסק יצרני-שיווקי
מרכזת השיחות של בזק לחו"ל והרחבתה
תוכן עניינים:
1. מבוא- סקר מערכות תקשורת בינלאומיות.
2. ההסטוריה של חברת הבזק והגורמים להצלחתה.
3. מתחרים בעלי חברות קטנות יותר.
4. תמחור השיחות.
5. הזדמנויות עסקיות.
6. תמהיל פרסום מוצע לחברה.
7. הרחבת המרכזיה.
8. חקר התנהגות צרכנים.
9. סיכום.
10. ביבליוגרפיה.

מנהלים
התקשורת הבינלאומית כיום היא חלק כמעט בלתי נפרד מכל עסק גדול ומצליח, הן
לשם יבוא הן לשם יצוא או קשרים אחרים. אי לכך, אך טבעי הוא הדבר כי מערכות
התקשורת ינסו לתת מענה טוב ומשופר יותר לצרכים אלו.
מטרתו העיקרית של פרוייקט גמר זה לבחון ולתאר את הפרמטרים לפרסום
תקשורת בינלאומית, לבדוק את הערכות השיווקית של חברות התקשורת לאור
ההתפתחות שוק התקשורת הבינלאומי ולבדוק מהם המדדים שהביאו להצלחה
המסחרית של חברת בזק בפרק זמן קצר יחסית בקנה מידה ישראלי. תכלית של
הפרויקט הוא לבדוק את הערכות השיווקית של חברת "בזק", שהיא החברה
המובילה כיום בתחומה בתקשורת בינלאומית והיתה עד היום המונופוליסטית
בתחום.
העבודה עוסקת באסטרטגיה העיסקית ותמהיל השיווק הנגזר ממנה הבאים לידי
ביטוי בחלקה הראשון של העבודה.
החלק השני עוסק בנושא סקירת החברות הפועלות בשוק כיום, סקירת מערכות
התקשורת והאפשרויות להפעלת רשתות תקשורת. יובא תאור מקיף של הנושא וכן
מחקר פרסומי שערכה כותבת שורות אלו על פי תחקיר חברות העוסקות בנושא.
העבודה מתארת גם את יתר המאפיינים שתרמו להצלחת הנושא ואת המאפיינים
שיתרמו בעתיד לנושא, לדעתנו: הפן הניהולי, הפן הטכנולוגי, המשאב האנושי
והתנהגות הצרכנים.
הספרות בתשתית עבודה זו מגוונת: ספרו של יאיר אהרוני "אסטרטגיה עסקית"
הווה את המשאב העיקרי שלווה את כל ההיבטים הקשורים באסטרטגיה עיסקית.
כמו כן נלקחו רעיונות ומאמרים מספריהם של הורניק יעקב "ניהול השיווק",
פרופסור דב יזראלי "שיווק הלכה למעשה" וג'וליאן ס. "ניהול השיווק".
לכל אורך החלק העוסק באסטרטגיה העיסקית של הארגון שובצו רעיונותיהם של
הכותבים הללו, תוך כדי קונוטציה ישירה ויישומים, הן בצורת הצגת פני הדברים
והן בתוכנם.
בחלק הבא העוסק בתמהיל השיווק של הפירמה הנגזר מן האסטרטגיה שלה, חזרה
צורת עבודה של שילוב מחקרים ומאמרים מהספרים הללו בתמהיל השיווק של
הפירמה אלא שכאן העבודה מפרטת ביתר שאת את כל תמהיל השיווק ומתמקדת
בצורה ספציפית יותר במתרחש בפועל בחברה.
חלק זה שוזר בתוכו מודלים ותיאוריות שונות שבאו לידי יישום בחברה כגון "מודל
תיק המוצרים" "בוסטון", "מודל סוגי מוצרים". בידול מיצוב ואריזה של קוי
מוצרים שונים, אסטרטגיות וטקטיקות המתחרה, המודל הכלכלי-מרשליאני
במדיניות הפירסום ועוד תיאוריות שעזרו בגיבוש של תמהיל שיווק רחב וממצה.
פה המקום לציין שהפרוייקט מסתייע רבות בשני מקורות נוספים בתאור
האסטרטגיה העיסקית ותמהיל השיווק:
הספרות העניפה אודות תקשורת בינלאומית, לרבות פרסומים בעיתונות על חברת
בזק. כמו כן האנשים העושים במלאכה ומנהלי השיווק של החברות סייעו אף הם
לגבש וליישם רעיונות הקשורים לתקשורת הבינלאומית בכלל ולאסטרטגיה
העיסקית בפרט.
המאפיין האחרון בעבודה הוא הצרכן. כאן נעשה חקר התנהגות צרכנים בהתאם
לכללים בספרו של יעקב הורניק בפרק על מחקרי שוק האופציה שנבחרה היא ראיון
אישי ובמהלך הפרוייקט נערכו 30 ראיונות עם לקוחות שונים על מנת לשרטט "מפה
תפוסתית" ברורה ודיוקן של "הצרכן האופטימלי" של תקשורת בינלאומית.


מקורות:

הורניק י., נהול השווק, ת"א, 1987.
ג'וליאן ס., ניהול השווק, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1987.
יזרעאלי דב, שווק הלכה למעשה, צ'ריקובר, 1985.
פרידמן עופר, נהול עסקים בשיטת הזכיינות, נוצה וקסת, 1988.
שלומי ניסים, זכיינות והתפתחותה בישראל, פרויקט גמר, המכללה למנהל, 1989.
SANDAGE FRYBURGER ROTZOLL, ADVERTISING THEORY AND PRACTICE, NEW YORK, 1979.
PAUL RUTH M., HAND BOOK OF ADVERTISING MANAGMENT, NEW YORK, MCGRAUW HILL BOOK CO. 1970.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הרחבת עסק יצרני שיווקי", סמינריון אודות "הרחבת עסק יצרני שיווקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.