היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח מקרה Palm Pilot

עבודה מס' 065174

מחיר: 300.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח האסטרטגיה השיווקית של Palm Pilot, ניתוח הסביבה החיצונית והפנימית על פי מודלים שונים, זיהוי הבעיה השיווקית/אסטרטגית והצעה לאסטרטגיה שיווקית חדשה.

4,063 מילים ,2006

תקציר העבודה:

בשנת 1997 זכתה חברת Palm Computing בפרס מוצר השנה (Mobility Award) עבור מחשב כף היד שלה ה - Palm Pilot. עם כמות מכירות משולשת מזו שצפתה לה התכנית השיווקית, עמדה החברה בפני החלטות אסטרטגיות חשובות בנוגע לעתיד של המוצר בשוק המחשבים הנישאים שהיה אז בתחילת דרכו. בפני החברה עמדו שני אתגרים עיקריים - התמודדות עם התחרות הגוברת בענף מול מוצרים תומכי פלטפורמת של CE של חברת Microsoft והתמודדות עם חדירה לנתח שוק רחב יותר מזה שהיה לחברה באותו זמן. ההמלצה העיקרית לחברה היא התמקדות בחדירה לפלחי שוק נוספים באמצעות יצירת מוצרים יחודיים המתאימים למאפייני פלחים אלה.

תוכן עניינים:
תמצית מנהלים ורקע
יעדים ומטרות וסיכום המצב הנוכחי
ניתוח חיצוני ופנימי
הבעיה האסטרטגית והצעות לפעולה
בחירת אלטרנטיבה מועדפת
סיכום
נספח - תמצית הניתוח ע"פ מודל SWOT

קטע מהעבודה:

עד שנת 1992 שוק ה- PDA הפך לאלטרנטיבה החדשה בשוק המחשוב הנישא והיה שונה משאר המכשירים הנישאים בכך שהיה מבוסס עט ותמך בצורה מסוימת של זיהוי כתב יד או הזנת מידע באמצעות העט. כמו כן, הבטיח גם חיבור לרשת האינטרנט ולדואר האלקטרוני. זאת בעוד שארגוניות אלקטרוניות אחרות (Sharp, Wizard) שימשו בעיקר לאגירת נתונים ושליפת מידע. עם זאת, לאחר זמן קצר הפכו מכשירי ה- PDA לאכזבה.

תגים:

Computing · PDA · Palm · Pilot · SWOT · chasm · נתח · פאלם · פילוט · שוק · היי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח מקרה Palm Pilot", סמינריון אודות "ניתוח מקרה Palm Pilot" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.