עבודה מס' 065174
מחיר: 300.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח האסטרטגיה השיווקית של Palm Pilot, ניתוח הסביבה החיצונית והפנימית על פי מודלים שונים, זיהוי הבעיה השיווקית/אסטרטגית והצעה לאסטרטגיה שיווקית חדשה.
4,063 מילים ,2006
בשנת 1997 זכתה חברת Palm Computing בפרס מוצר השנה (Mobility Award) עבור מחשב כף היד שלה ה - Palm Pilot. עם כמות מכירות משולשת מזו שצפתה לה התכנית השיווקית, עמדה החברה בפני החלטות אסטרטגיות חשובות בנוגע לעתיד של המוצר בשוק המחשבים הנישאים שהיה אז בתחילת דרכו. בפני החברה עמדו שני אתגרים עיקריים - התמודדות עם התחרות הגוברת בענף מול מוצרים תומכי פלטפורמת של CE של חברת Microsoft והתמודדות עם חדירה לנתח שוק רחב יותר מזה שהיה לחברה באותו זמן. ההמלצה העיקרית לחברה היא התמקדות בחדירה לפלחי שוק נוספים באמצעות יצירת מוצרים יחודיים המתאימים למאפייני פלחים אלה.
תוכן עניינים:
תמצית מנהלים ורקע
יעדים ומטרות וסיכום המצב הנוכחי
ניתוח חיצוני ופנימי
הבעיה האסטרטגית והצעות לפעולה
בחירת אלטרנטיבה מועדפת
סיכום
נספח - תמצית הניתוח ע"פ מודל SWOT
Computing · PDA · Palm · Pilot · SWOT · chasm · נתח · פאלם · פילוט · שוק · היי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח מקרה Palm Pilot", סמינריון אודות "ניתוח מקרה Palm Pilot" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.