עבודה מס' 067214
מחיר: 519.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת ספרות והצעה למחקר באמצעות שאלונים.
9,782 מילים ,75 מקורות ,2008
מטרת המחקר לבחון כיצד ניתן לשמר לקוחות ולהחזיר לקוחות שעזבו לרכוש מוצרי תיירות מסוכנויות נסיעות פרטיות וזאת בבחינת התהליך מבחינת מבטם של הלקוחות.
הנחת המחקר מתבססת על המחקרים של (2005)Richard Spreng, Linda Shi, Thomas Page, המבדלים בין המשתנים תפיסת איכות השירות לשביעות רצון לקוח ומגדירים את תפיסת איכות השירות כמשתנה קוגניטיבי בעוד ששביעות הרצון הינו משתנה אפקטיבי ובזאת בעזרת תמיכה של מחקרים קודמים של Oliver ( 1997) אשר הגדירו את תפיסת איכות השירות ברמה השיפוטית הכללית של הלקוח ועל כן משתנה זה הינו משתנה קוגניטיבי ונימצא כי קיים קשר חיובי בין תפיסת איכות שירות לשביעות רצון הלקוח.
תוכן עניינים:
- מבוא
תיאור הענף
הבעיה העסקית
שאלת המחקר
מטרת המחקר
- סקירת ספרות
הגדרת משתנים
השערת המחקר
תרשים מודל המחקר
- מתודולוגיה
שיטת המחקר ומערכו
המדגם
כלי המחקר
ההליך
שיטת הניתוח
מגבלות המחקר
ביבליוגרפיה
נספחים
תיירות · שביעות רצון · איכות שירות · משרדי נסיעות · לקוחות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין איכות השרות ושביעות רצון לקוחות לנאמנותם - משרדי נסיעות (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "הקשר בין איכות השרות ושביעות רצון לקוחות לנאמנותם - משרדי נסיעות (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.