עבודה מס' 067125
מחיר: 217.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת מדיניות המיצוב הקמעונאי של הום סנטר תוך שימוש בתמהיל השיווק הקמעונאי וגישות תפיסתיות נוספות.
5,734 מילים ,11 מקורות ,2007
מתוך הניתוחים במטלה נמצא כי הרשת פועלת בסביבה תחרותית קשה מאוד עם
ACE והחנויות המתמחות, העוצמה בשוק גבוהה בעיקר מול הספקים ומול סביבה העסקית והכלכלית שהן מהקשות שידע המשק הישראלי לאחרונה כתוצאה מהמיתון העמוק והמצב הביטחוני המעורער. כמו כן, הרשת שמה דגש על נושא קידום המכירות, יחסי ציבור, שיווק, מבצעי הוזלות, תשלומים ועוד. לעומת זאת, הנושא של נאמנות לקוחות (עם ספקים בעיקר) ויצירת חווית קנייה כגון: שמרטפייה ומשחקיה לילדים, שילוט אלקטרוני, מסכי פלזמה בנקודות המכירה ועוד לוקה בחסר ודורש את טיפול ההנהלה על מנת ליצור חוויית קנייה מושלמת.
כיום רשתות עשה זאת בעצמך הגיעו "לרוויה" דבר שמתבטא בצמצום פתיחת סניפים חדשים, צמצום עלויות, צמצום וייעול שרשרת האספקה ועוד .
תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
רקע על הארגון והסביבה בה פועל הארגון
פרק א - מדיניות המיצוב של הום סנטר
מודל האסטרטגיות העסקיות הגנריות על פי פורטר
פרק ב - תמהיל השיווק הקמעונאי
Merchandise Assortment - המוצר הקמעונאי
Price - התמחור הקמעונאי
Promotion - קידום מכירות
Place - מיקום החנות או מיקומי הרשת
שרשרת הערך והאספקה
פרק ג - אסטרטגיות עתידיות
לסיכום
ביבליוגרפיה
נספח - "הום סנטר משנה אסטרטגיה"
שיווק קמעונאות · לוגיסטיקה DIY
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התוכנית השיווקית של חברת הום סנטר", סמינריון אודות "התוכנית השיווקית של חברת הום סנטר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.