עבודה מס' 070141
מחיר: 132.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח האסטרטגיה והמלצות.
2,426 מילים ,10 מקורות ,2013
בבחינת האסטרטגיה השיווקית של חברת "הום סנטר", ניתן לראות כי החברה פונה למגוון רחב של פלחי שוק באמצעות תמהילי שיווק שונים. בראש ובראשונה פילוח השוק בחברת "הום סנטר" נעשה על בסיס דמוגרפי ופסיכוגראפי, שכן פלחי השוק העיקריים המאפיינים את צביון הלקוחות של חברת "הום סנטר" הינם פלח השוק העסקי ופלח השוק הפרטי.
כיום ניתן למצוא בסניפיה של חברת "הום סנטר" מגוון רחב של מוצרי "עשה זאת בעצמך" שנועדו לשיפוץ ולשימור הבית, רובם המכריע של מוצרים אלו מיוצרים מעבר לים ונרכשים על ידי החברה מספקים שונים (3). יבוא המוצרים המתואר מהווה בעיה לחברה מבחינה שיווקית, שכן במידה והחברה הייתה מייצרת את המוצרים בעצמה היא הייתה מקטינה את הוצאותיה בצורה משמעותית זאת בשל עלויות ההובלה מחו"ל לארץ שייחסכו בעקבות הייצור המקומי.
תוכן:
חלק א'- רקע כללי על החברה
חלק ב' - ניתוח תמציתי של הסביבה העסקית של הפירמה
חלק ג' - תיאור האסטרטגיה שיווקית וניתוחה
חלק ד' - ניתוח ביקורתי והמלצות
ביבליוגרפיה
שיווק · הום סנטר · עסקי · DIY · יבוא
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה שיווקית - חברת הום סנטר", סמינריון אודות "אסטרטגיה שיווקית - חברת הום סנטר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.