עבודה מס' 066939
מחיר: 598.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הבעיה השיווקית של חברת בזק בינלאומי בתוך ענף ספקיות האינטרנט בו היא פועלת.
10,825 מילים ,14 מקורות ,2008
חברת בזק בינלאומי הינה חברת בת של בזק הארצית. החברה עוסקת בשיווק מוצרי אינטרנט וטלקומוניקציה כאשר עיקר פעילותה הוא אספקת שירותי אינטרנט מהיר בפס רחב.
החברה היוותה את המתחרה המובילה בשוק עם נתח השוק הגדול ביותר עד שנת 2006 וכיום מתמודדת עם גל המיזוגים והרכישות שהתחולל בשלוש השנים האחרונות בין ספקיות האינטרנט השונות. גל מיזוגים זה הפך את השוק משוק של חברה מובילה אחת ומספר חברות בינוניות וקטנות לשוק של שלוש מתחרות עיקריות ודומות בגודלן. מהלכים אלו הובילו ליצירת הבעיה המרכזית בפניה ניצבת החברה והיא- חוסר הבידול שלה אל מול מתחרותיה. החברה עד כה בודלה ממתחרותיה בשוק בזכות גודלה ביחס אליהן וכעת יתרון תחרותי זה נעלם.
יתרה מכך, קיימות מספר בעיות משנה איתן על החברה להתמודד. ראשית, ענף האינטרנט בארץ הגיע לשלב בגרותו ושיעור צמיחתו ירד בצורה משמעותית מאד. בעיה שנייה היא יחס מחיר החבילות אותן היא מציעה שמעט גבוה יותר משל מתחרותיה. בעיה שלישית ומשמעותית ביותר היא איבוד המובילות של החברה בשוק עקב גל המיזוגים שנערך בשוק. שתי בעיות משניות נוספות הן זילות מוצרי האינטרנט הקיימת בשוק שנוצרה עקב הוזלות מחיר ומוצרים שניתנו ללקוחות ללא תשלום, על ידי חברות התקשרות ובניהן חברת 'HOT'. ותפישתה של חברת 'בזק בינלאומי' כחברת שירותי טלפוניה ולא שירותי אינטרנט, זאת עקב זיקת שמה לחברת 'בזק', והבלבול הרווח בקרב הציבור בין המושג 'ספקית שירותי אינטרנט' לבין המושג 'ספק תשתית אינטרנט'.
לצורך עבודתנו, אנו מניחים כי חברת בזק בינלאומי מעוניינת לשמור על המובילות שלה ביחס למתחרות בענף מתוך דאגה לציבור לקוחותיה ושואפת להמשיך לפתח את עצמה מבחינות רבות בראשן שירותית וטכנולוגית.
בדרך לפיתרון בעיותיה של החברה, על החברה ליצור לטווח הארוך בידול אל מול מתחרותיה בשוק וזאת באמצעות שירות מצטיין ללקוחותיה, ובנוסף- פרסום אפקטיבי אשר ידגיש את פעילותה כספקית שירותי אינטרנט בראש ובראשונה ויבדל אותה מחברת האם- 'בזק'.
בטווח הקצר, החברה תפעל במספר מישורים על מנת להשיג יעדים שונים. החברה תצא במסע יחסי ציבור בשיתוף פעולה עם חברות תקשורת גדולות בשוק, במטרה להעלות את ערכו הנתפס של המוצר. בנוסף, תפתח החברה מוצרים ושירותים מתקדמים טכנולוגית ושירותית כשירותי ערך מוסף למוצריה הקיימים אותם היא משווקת כיום. לבסוף, תפעיל החברה מערך קידום מכירות נרחב בו תפיץ את שירותים אלו ותציע מגוון של הנחות ומבצעים לכלל הלקוחות. זאת במטרה להחדיר ללקוח את היתרון בהשתייכות לפירמה גדולה, מובילה וחזקה בענף.
תוכן עניינים:
1. תמצית מנהלים
2. רקע
3. ניתוח חיצוני
* מגמות ותנודות
* מודל PEST
* מאפייני התחרות בענף
* ניתוח מתחרים
* הלקוחות
* ספקים
* איום של מוצרים/שירותים תחליפים
* חסמי כניסה ויציאה בשוק בו פועלת החברה
4. ניתוח פנימי
* מהות העסק
* מטרות החברה
* יעדי החברה
* אסטרטגיה נוכחית של החברה
* צעדים לביצוע האסטרטגיה
* משאבי החברה.
* נקודות חוזק ונקודות חולשה
* אפיון המוצרים/שירותים
5. הגדרה ואפיון הבעיה המרכזית
6. הגדרה ואפיון בעיות המשנה
7. הגדרת חלופות לפתרון ניתוחן והערכתן
8. המלצות
9. ביבליוגרפיה
הערת מערכת: כל מקורות העבודה הינם אתרי אינטרנט.
קישוריות · תחרות · מתחרים · תשתית · אינטרנט · גלישה · מהירות · ניתו · פנימי · חיצוני · חוסר · בידול · אסטרטגיה · שיווק · שיווקית · תמצית · מנהלים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""בזק בינלאומי" וענף ספקיות האינטרנט בישראל.", סמינריון אודות ""בזק בינלאומי" וענף ספקיות האינטרנט בישראל." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.