עבודה מס' 063780
מחיר: 300.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח החדרת האינטרנט המהיר בחברת בזק בינלאומי.
3,335 מילים ,18 מקורות ,2003
תוכן העניינים:
הגורמים לתופעת החדשנות הטכנולוגית
רואים את החדשנות בעיני הלקוח
השפעת החדשנות על סביבת המאקרו של הארגון
החדשנות וסביבת המיקרו של הארגון
אסטרטגיה של נתח - גידול במוצרים עתירי חדשנות
שינוי האסטרטגיה בהתאם לשינוי תמהיל המוצרים
השפעת החדשנות הטכנולוגית על תמהיל השיווק
חברת "בזק" - נתונים כללים
מהו שירות רחב פס ?
סקירה על הענף
התפתחות שוק ה- ADSL בישראל 2001-2003 נתוני חברת "בזק"
ניתוח SWOT
האסטרטגיה של בזק משתנה עם חדירת הטכנולוגיה
מפת מיצוב ענף הולכת האינטרנט
תמהיל שיווק מומלץ
תוכנית שיווקית
מטרות
יעדים
שיטה
רשימה ביבליוגרפית
תקציר:
מאז ומתמיד שאפה האנושות לשפר את רווחתה, אחת הדרכים למימוש רצון זה הייתה על ידי שיפור יכולות טכניות.
עם פרוץ המהפכה התעשייתית קיבלה הטכנולוגיה מימד חדש והאיצה את תהליכי הקידמה.
החדשנות משפיעה על הארגונים בכל תחומי הפעילות, אנו נעסוק בהשפעתה על האסטרטגיה השיווקית של הפירמה.
חברת "בזק" מוליכה את החדשנות בתחום התקשורת בארץ, תקשורת המחשבים והאינטרנט הפכה מהפיכה בדמות כניסת טכנולוגית אינטרנט מהיר ADSL, התחרות בתחום הולכת האינטרנט נפתחה, החדשנות הגיעה גם אל תחום האינטרנט בארץ. תוכניות השיווק של חברת "בזק" תמכו בכניסת האינטרנט המהיר לארץ.
עבודה זו, שנכתבה לאחר ראיונות במחלקת השיווק של "בזק", תנתח את הענף, את האסטרטגיה הקיימת של החברה, ותציע תוכנית שיווקית לתקופה הקרובה.
בחלקה היישומי אנתח את פריצת האינטרנט המהיר אל עולמנו, עליה ארחיב דרך העיניים של חברת "בזק".
העבודה תנתח את הענף, נקודות החוזק והחולשה של "בזק", ההזדמנויות הנפתחות בפניה אל מול האיומים הניבטים מבעד לחלון האינטרנט המהיר.
ניתוח האסטרטגיה השיווקית של החברה לאורך מסע ההחדרה של המוצר לשוק יוביל להצעה פרקטית של תוכנית שיווקית עתידית.
הערת מערכת: בעבודה לא נכתבו מראי מקום.
אורון, יצחק ואחרים (1997) מבוא לכלכלה - מאקרו כלכלה, תל אביב, הוצאת עמיחי
גייטס, ביל (1999) עסקים במהירות המחשבה, ישראל, למשכל הוצאה לאור.
יזרעאלי, דוב, (1994) שיווק הלכה למעשה, מהדורה שלישית, תל אביב, צ'ריקובר מוציאים לאור בע"מ.
סמואל, יצחק (1996) ארגונים - מאפיינים, מבנים, תהליכים, מהדורה שנייה מורחבת ומעודכנת, ישראל, זמורה-ביתן מוציאים לאור.
פורטר, א. מייקל (1991) אסטרטגיה תחרותית, ישראל, עתדת - הוצאה לאור
פיטרס, טום (1997) חדשנות או למות, ישראל, מטר - ספריית המרכז הישראלי לניהול.
קוטלר, פיליפ ויעקב הורניק (2000) ניהול השיווק, מהדורה תשיעית. תל אביב, האוניברסיטה הפתוחה.
Axel, Johne (1999), "Successful market innovation", European Journal of Innovation Management , Volume: 2 (1), 6 - 11.
Dibb, Simkin, Pride, Ferrel (1997), Marketing, 3rd European Edition, Houghton Mifflin, USA.
Janssen, Edmond, ADSL Tutorial, December 2000, Bulguim
Maria,Saaksjarvi (2003),"Consumer adoption of technological innovations", European Journal of Innovation Management, Vol: 6 (2),90 - 100
Sang-Lin Han (1997), "A conceptual framework of the impact of technology on customer-supplier relationships", The Journal of Business and Industrial Marketing,Vol 12 (1), 22 - 32
אינטרנט · בזק · חדשנות · טכנולוגיה · מהיר · שיווק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חדשנות מהירה", סמינריון אודות "חדשנות מהירה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.