עבודה מס' 066734
מחיר: 205.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירה תמציתית של פילוח השוק, מיצוב, תהליך תמהיל השיווק (מדיניות מוצרים, מחירים) צינורות שיווק ותקשורת שיווקית.
1,257 מילים ,2007
בחרנו לעשות את העבודה על חברת סלקום היות וסלקום היא מותג ישראלי אמיתי שקם ונוצר בארץ ומייצג יותר מכל את התרבות הישראלית, את מה שאנחנו כישראלים יודעים לתת ואוהבים לקבל ומבחינתנו היא הסמן לחברה מובילה בשוק העסקי בישראל.
אנו נתמקד בעבודה בכל מה שקשור לחברה ונוגע באג'נדה השיווקית שלה הן כתפיסות שוק, מדיניות, תקשורת ותמהילים שונים בניהול השיווק.
תוכן עניינים:
מבוא
רקע החברה ומוצריה
פילוח שוק
- סוג לקוח
- דמוגראפי
- התנהגותי
מיצוב
תמהיל השיווק
מדיניות מוצרים
מדיניות מחירים
צינורות שיווק
תקשורת שיווקית
סיכום
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השיווק בסלקום", סמינריון אודות "השיווק בסלקום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.