היישום אינו מחובר לאינטרנט

השיווק בסלקום

עבודה מס' 066734

מחיר: 205.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה תמציתית של פילוח השוק, מיצוב, תהליך תמהיל השיווק (מדיניות מוצרים, מחירים) צינורות שיווק ותקשורת שיווקית.

1,257 מילים ,2007

תקציר העבודה:

בחרנו לעשות את העבודה על חברת סלקום היות וסלקום היא מותג ישראלי אמיתי שקם ונוצר בארץ ומייצג יותר מכל את התרבות הישראלית, את מה שאנחנו כישראלים יודעים לתת ואוהבים לקבל ומבחינתנו היא הסמן לחברה מובילה בשוק העסקי בישראל.
אנו נתמקד בעבודה בכל מה שקשור לחברה ונוגע באג'נדה השיווקית שלה הן כתפיסות שוק, מדיניות, תקשורת ותמהילים שונים בניהול השיווק.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע החברה ומוצריה
פילוח שוק
- סוג לקוח
- דמוגראפי
- התנהגותי
מיצוב
תמהיל השיווק
מדיניות מוצרים
מדיניות מחירים
צינורות שיווק
תקשורת שיווקית
סיכום

קטע מהעבודה:

* דמוגראפי: לקוחות המאופיינים ע"י גיל, עיסוק, דת ומוצא.
גיל:לקוחות צעירים בגילאים 18-30, זוכים לתוכניות זמן-אויר מסובסדות וזולות יותר מאשר לקוחות אחרים.
עיסוק:לקוחות בעלי עיסוק המהווה פלח גדול באוכלוסיה, סטודנטים וחיילים, זוכים גם הם לתוכניות מגזריות המתאימות יותר לשימושם האישי.
דת: תוכניות מגזריות המתאימות באופיין לדתם של המשתמשים: חרדים - מכשירים כשרים (בתיאום עם הרבנים), ערבים - תוכניות ייחודיות עם מס' חיוג מוזלים למשפחה.
מוצא: עולים חדשים הזכאים גם הם לתוכניות מגזריות בעלות אופי המתאים לשימושים (עלות זמן אויר זולה במיוחד).

תגים:

סלולרי · טלפונים · ניידים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השיווק בסלקום", סמינריון אודות "השיווק בסלקום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.