היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגית ניהול ב"סלקום"

עבודה מס' 050281

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת החברה, ניתוח המשתנים האסטרטגיים, דילמות אסטרטגיות והמלצות.

5,341 מילים ,12 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

העבודה עוסקת בחברת "סלקום" תקשורת, חברה המתמחה באספקת שירותי תקשורת סלולאריים ללקוחות רבים מאוד בכל רחבי מדינת ישראל. זוהי החברה המובילה בענף התקשורת הסלולארית בישראל, כיום, עם 1.2 מליון לקוחות.

בעבודה זו, אנתח את המצב הקיים כיום בשוק הסלולארי בכלל, תוך התמקדות ב"סלקום" ובסיבת המאקרו והמיקרו שלה, יכולתה הכלכלית, תפעולית, שיווקית והאנושית וכן בדיקת כישורי הליבה שלה Core Competence, אשר מביאים אותה כיום להובלת השוק, כמעט ללא תחרות.

בעבודה זו אנתח את המשתנים המביאים לבניית האסטרטגיה, זאת אעשה באמצעות תוכנת Success.
ע"י הקלדת המציינים לכל משתנה בתוכנה, אוכל למצוא את ארבעת הטיפולוגיות המתאימות ביותר ואשר מתוכן אבחר את ארבעת החלופות האסטרטגיות אשר נראות לי כמתאימות ביותר עבור "סלקום".

להלן הנתונים עבור המצב הקיים בחברה כיום:
1. מתוך הטיפולוגיה של אסטרטגיית מוצר- שוק, נבחרה ע"י תוכנת ה-SUCCESS - אסטרטגיה של התרחבות.
2. מתוך הטיפולוגיה של תחרות ג'נרית, נבחרה ע"י תוכנת ה-SUCCESS - אסטרטגיה של מיקוד עלות.
3. מתוך הטיפולוגיה של אסטרטגיות אימפריות- מוצרי צריכה, נבחרה ע"י תוכנת ה -SUCCESS - אסטרטגיה של חברה בונה.
4. מתוך הטיפולוגיה של עשרה סוגים של אבי טיפוס, נבחרה ע"י תוכנת ה- SUCCESS - אסטרטגיה של פירמה מסתגלת בסביבה שמציבה אתגר רב.
(קובץ התוכנה אינו מצורף לעבודה)

להערכתי, ההמלצות הנובעות מתוך הניתוח האסטרטגי של "סלקום" עלולות להביא את החברה בעתיד, לא רק לשמירה על ההובלה בשוק, מעבר מבחני ההתאמה, הייתכנות והקבלה, אלא גם להרחבת פעילותה בשווקים חדשים וגם בהם יש לה סיכוי להיות המובילה. הדבר תלוי אך ורק בפעילות שתתבצע בדרגים הגבוהים בחברה. אם הנהלת החברה תפעל בצורה המתאימה ביותר לצורך מימוש האסטרטגיה, הרי שצפוי לחברה "עתיד ורוד".

תוכן העניינים:
מבוא- "סלקום" על החברה ומטרותיה
פרק א'- ניתוח המשתנים האסטרטגיים של "סלקום"
פרק ב'- ניתוח והערכה ביקורתית של התהליך האסטרטגי והגישות האסטרטגיות הקיימות
פרק ג'- דילמות אסטרטגיות העומדות בפני "סלקום"
פרק ד'- מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה

מקורות:

פורטר מייקל (1991), אסטרטגיה תחרותית, בהוצאת עתרת
קוטלר פיליפ, ארמסטרונג גארי (1991), עקרונות השיווק, כרכים א'- ב', בהוצאת המכון לפריון העבודה והייצור- המרכז לניהול עסקי שיווקי
הורניק יעקב (1986), ניהול השיווק, כרכים א'- ד', בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה
ראפ סטן, קולינס טום (1990), המהפך הגדול בשיווק, בהוצאת מטר
שגב עלי, גריי פול (1995), אסטרטגיה ליחידה עסקית, בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה
אנדרו ס. גרוב (1996), רק הפרנואידים שורדים, בהוצאת מטר
סמואל יצחק (1990), ארגונים, בהוצאת אוניברסיטת חיפה
אל רם מיכאלה (1999), קורס אסטרטגיה ניהולית - קובץ מאמרים
12. Johnston, G. Scholes, K (1997), Exploring Corporate Strategy, Prentice- Hall

תגים:

תקשורת · טלפון · פלאפון · סלולרי · סלולארי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגית ניהול ב"סלקום"", סמינריון אודות "אסטרטגית ניהול ב"סלקום"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.