עבודה מס' 066326
מחיר: 217.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בדיקת נטיות המפרסמים לפרסם בזמן מיתון.
4,935 מילים ,8 מקורות ,2001
ישנם מספר כללים עיקריים לקביעת תקציב הפרסום. "כללי האצבע" הם ההנחיות הכלליות והפשטניות ביותר המשמשות כלי עזר בתהליך קבלת החלטות בתחומים שונים ובכללם קביעת היקף תקציב הפרסום. אולם פשטנותם פוגעת ברמת התחכום של ההחלטה אולם יש להם יתרן חשוב: הם נוחים להבנה וקלים להפעלה.
מטרת העבודה להלן היא לבדוק את נטיות המפרסמים לפרסם בזמן מיתון. הבדיקה תהיה באמצעות שאלונים על עמדותיהם, וכן על הביצוע בפועל.
בתקופות של מיתון חברות ומשרדי פרסום חוות קיצוץ בהוצאות פרסום. אובדן ביטחון הצרכנים בכלכלה מוביל להפחתת הוצאות הצרכנים. זה מוביל צרכנים רבים להגביל את הפרסום. באופן אירוני, הגבלת הפירסום יכולה להעמיק את המיתון ע"י ירידה במוטיבציה של הצרכנים להוציא כסף .
למרות שרוב המפרסמים הולכים אחרי העדר ומקצצים בפרסום בזמני מיתון, טובי המומחים בעסקים ממליצים ההפך. כאשר המתחרים מקצצים בפרסום, אותם חברות שהשאירו את רמת הפרסום או אף העלו אותה, יעלו את המכירות.
ראשי פרקים:
1. מבוא
1.1 מטרת העבודה
1.2 הצגת הנושא
2. מהו מיתון
2.1 הגדרה
2.2 ההאטה בפעילות הכלכלית
3. פרסום בזמן מיתון
3.1 היתרונות של השקעה לטווח רחוק
3.2 שלוש אסטרטגיות מעשיות
3.3 פרסום למען הטווח הארוך
4. שיטת המחקר
4.1 מטרות המחקר
4.2 משתני המחקר
4.3 אוכלוסיית המדגם
4.4 הליך
4.5 כלי המחקר
4.6 עיבוד הנתונים
4.7 מגבלות המחקר
4.8 השערות המחקר
5. תוצאות המחקר
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה
8. שאלון לפרסומאים
תקציב · מפרסמים · קיצוץ · מכירות · תחרות · ביקוש · היצע · שכר
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום בזמן מיתון", סמינריון אודות "פרסום בזמן מיתון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.