היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרסום בתקופת מיתון

עבודה מס' 050260

מחיר: 276.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהו מיתון, סקירת הספרות, אסטרטגיות התמודדות של פירמות בתקופות מיתון, בדיקה אמפירית וניתוח שאלונים.

6,508 מילים ,17 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

נושא\שאלת המחקר: כיצד כמות הפרסום של פירמה מושפעת מיתון?

עבודתי זו תעסוק בהשפעת המיתון על הפרסום.
כרקע לעבודה, מצאתי לנכון לרכז את הדיון בפרק המבוא בכלכלה הישראלית על מנת להבין טוב יותר את
מצב השוק ואת השלכות המיתון.
הכלכלה הישראלית נמצאת במיתון כבד. שיעור הצמיחה של התוצר הלאומי ירד מרמה של כ 5% - עד אמצע שנת 96, לשני אחוזים בלבד עד אמצע 98 . המיתון במשק הולך ומחריף ומקיף ענפי פעילות נוספים.
אין ויכוח על כך שב-1998 היה ריכוז חמור של אינדיקטורים כלכליים המצביעים על משק בקשיים: צמיחה קטנה, אבטלה גדלה, פיחות חריף בפרק זמן קצר וסימני דיפלציה.
1בסקר פעילות ענפית של איגוד לשכות המסחר שנערך בקרב 60 חברות מ- 16 ענפי המסחר והשירותים העסקיים , נבדקו מספר אינדיקטורים המצביעים על המגמות בפעילות העסקית במהלך שנת 1998, כאשר נבדקו השינויים בפעילות העסקית בחודשים ינואר-מרץ 98 ביחס לרבעון האחרון של שנת 1997.
בסקר נבדקה רמת הפעילות הכלכלית כפי שהיא משתקפת בסקטור העסקי בתחומי הייבוא, הסיטונאות והשירותים העסקיים. נתוני הסקר מצביעים על המשך מגמת האטה בפעילות הכלכלית ברוב הענפים שנסקרו. עדות לכך ניתן למצוא בירידה בהיקפי המכירות, עליה דיווחו מרבית הענפים והמוסברת בירידה משמעותית בביקושים במשק, בירידה בכמות ההזמנות על רקע התכווצות הפעילות המשקית, בעליה ברמות המלאים ואי חידושם המהיר המשקף מעבר טבעי לשלב ההאטה במחזור העסקים במרבית הענפים וגידול מתון בחלק מהענפים בכמות ההמחאות החוזרות על רקע הגידול במספר העסקים הנתונים בקשיים מתמשכים.
---------------------------------------------------------------------------------
1. סקר פעילות ענפית של איגוד לשכות המסחר. עסקים וכלכלה, גליון 1998 129,, עמודים .7-10

ראשי פרקים:
מבוא: מיתון-מהו מיתון. המשק בתקופת מיתון (תאור מצב גורמים והשלכות ).
ניתוח חומר ביבליוגרפי: א. מודעות הצרכן למחירי המוצרים.
ב. פרסום בהשוואה לקידום מכירות.
ג. פרסום בתקופת מיתון.
ד. נתוני לשכת איגוד המפרסמים.

3. אסטרטגיות התמודדות של פירמות עם תקופות של מיתון.
4. בדיקה אמפירית וניתוח השאלונים.
5. סיכום (מסקנות\והמלצות).
6. רשימה ביבליוגרפית.

מקורות:

אוגלברי, דוד. שיווק בתקופת מיתון.אותות,63 : 1985,9.
גנחובסקי, דב. דילמות של פרסום בעידן של מיתון מפוקפק.אותות,55 : 1984,32,3-4.
וייסווסר, סיגל. "שיווק אחר", סטטוס, גליון 90, דצמבר 98, עמוד 4.
לב, יובל. "מיתון", התקשורת, גליון 43, מרץ 1998, עמודים 42-34
מולנר, דוד. בבנקים-פרסום מגאות למיתון. .אותות,65 : 1985,50.
נתוני ההוצאה לפרסום 1994-1998 של איגוד המפרסמים בישראל. אותות, גיליון 225 , מאי 99'.
סולסברג, שי. "מי מרוויח מהמיתון?", נקודה, גליון 212, מרץ 1998, עמודים 42-43.
סקר פעילות ענפית של איגוד לשכות המסחר. עסקים וכלכלה, גליון 129, 1998, עמודים 7-10.
פישביין, טובי. "סקירת שוק ההון בשנת 1998 ותחזית לשנת 1999", אחוזים-הרבעון הכלכלי של אילנות-בטוחה, גליון מס' 89, ינואר 1999, עמ' 1-4.
קרוצ'יק, סטפן. לקצץ או להגדיל? שאלת ההשרדות של מותגים בתקופת שפל(אותות,197 : 1996,76-74).
רוטנברג, אריה להפוך מיתון למתנה.(סטטוס,11 : 1992,13).
De Chernatony, Leslie; Knox, Simon; Chedgey, Mark; Brand pricing in a recession European Journal of Marketing; Vol.: 26; Iss: 2; 1992; p: 5-14
Dumaine, Brian; How to manage in a recession; Fortune; Vol: 122; Iss: 12;Nov 5, 1990;p: 58-72
Henkoff Ronald; Cost Cutting: how to do it right ; Fortune; April 9,1990; p 40-49
Kim, Peter; Does advertising work: a review of the evidence; The Journal of marketing; Vol: 9;Iss: 4;fall 1992; p: 5-21
Philips Reed; what we learned from the recession; The Magazine for magazine management; Vol. 22;Iss: 2;Feb 1,1993.
W. Brad Gable, CPM, and B. Cohn Thomas; Value over Image; Journal of Property; Nov/Dec 1993;p: 26-29

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום בתקופת מיתון", סמינריון אודות "פרסום בתקופת מיתון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.