היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–8] מתוך 8
עבודה מס' 40398
שיח וסוגיו, הפרסום כשיח, השתקפות חברתית-תרבותית בענייני דקדוק ומטרת האמצעים הלשוניים בהם נוקט המפרסם.
5,173 מילים (כ-16 עמ'), 4 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 50216
הגדרת תעמולה ומאפייניה, יחידת דובר צה"ל-מטרותיה ואמצעי פעולתה ודיון בפעילות הדובר כמפרסם שווקי במהלך האינתיפאדה.
8,106 מילים (כ-25 עמ'), 8 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 60197
סקירת מודלים שונים לתמחור פרסומת באינטרנט תוך הצגת הקונפליקט המתמיד בין המפרסם לספק שטח הפרסום.
4,108 מילים (כ-12.5 עמ'), 21 מקורות, 253.95 ₪
עבודה מס' 64369
תיאור תמהיל שיווק ופירוט מספר שיטות להעברת מידע מהמפרסם לנמען.
5,716 מילים (כ-17.5 עמ'), 10 מקורות, 249.95 ₪
עבודה מס' 65238
האם הפרסומאים רואים חשיבות רבה יותר בשילוב ההומור על מאפייניו השונים בפרסום?
5,954 מילים (כ-18.5 עמ'), 33 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 65481
הקשר בין מקור המידע המפרסם, תפיסת איכות המוצר וכוונות הקניה של מוצרי החלב של חברת "שטראוס" במגזר החרדי בישראל- הצעת מחקר
5,675 מילים (כ-17.5 עמ'), 34 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 66326
בדיקת נטיות המפרסמים לפרסם בזמן מיתון.
4,935 מילים (כ-15 עמ'), 8 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 70997
בחינת אופני השימוש של המפרסמים בחשיבה ההיוריסטית על מנת למכור מוצרים.
7,495 מילים (כ-23 עמ'), 42 מקורות, 399.95 ₪

אם אינך מוצא את הנושא המבוקש - אנא בצע חיפוש שונה.


עבודות [1–8] מתוך 8