עבודה מס' 071251
מחיר: 299.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת ותיקוף הקשר בין הפרמיה החודשית לנהגי הגרר במדור שירותי דרך וגרירה על מרכיביה לבין שביעות רצון העובדים.
4,030 מילים ,9 מקורות ,2021
חברת "מוביל" (מפאת שמירה על פרטיות החברה, לא יצוין שם החברה), הינה חברת שירותי דרך וגרירה. החברה מתמחה במתן שירותי דרך כגון: גרירות, התנעות, תיקוני דרך ושירותים מתקדמים לנהג ולרכב. השירותים ניתנים, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בכל רחבי הארץ וזאת באמצעות כמאה רכבי שירות המופעלים על ידי עובדי "מוביל" וכן באמצעות קבלנים חיצוניים.
תגמול עובדים הולם הופך להיות מרכיב חשוב בשביעות רצונו של העובד, כיום פירמות רבות מבינות בראייה אסטרטגית כי שביעות רצונו של העובד משפיעה באופן חיובי על המוטיבציה ובהתאם לזאת השקעתו ותפוקתו של העובד בפירמה גדלה.
מחקר זה בא לבדוק את הקשר בין הפרמיה הניתנת לעובדי מחלקת הגרירה בחברת מוביל לבין שביעות רצונם הכללית, מהארגון ומתגמולם. המחקר נערך החל מהרבעון הרביעי 2019 ועד הרבעון הרביעי 2020. בכדי לבדוק את השפעת המשתנים השונים נאספו נתונים בתדירות חודשית של 54 תצפיות בכל חודש למשך 12 חודשים וכן נאספו תוצאות סקר שביעות רצון בודד בהתייחס לתקופת ההעסקה והתגמול נושאות זמן מחקר זה. המשתנים שנבדקו: משתנים איכותניים: שביעות רצון ממוצעת(בהתאם לתפיסות השונות) ומשתנים כמותיים: פרמיה ממוצעת חודשית, שעות עבודה בפועל, ק"מ עבודה בפועל, כמות גרירות בפועל כמו גם היחסים בניהם. בהתבסס על סקירת הספרות צפינו את הקשר בין המשתנים השונים למידת השפעתם על שביעות רצון העובדים, שיערנו כי אכן קיים קשר חיובי בין הפרמיה לשביעות רצון העובדים וכי הנוסחה המחושבת למתן הפרמיה לא משקפת את תפוקתו של העובד.
עיבוד נתונים- קובץ האקסל הומר לקובץ התוכנה הסטטיסטית R (הקבצים הללו אינם מצורפים לעבודה). הנתונים עובדו וכונסו לאינדקסים המהווים את משתני המחקר להם חושבו מדדי מרכז ופיזור להצגה סטטיסטית תיאורית וכן מתאמים ורגרסיה לבחינת השערות המחקר והמודל המחקרי.
תוכן עניינים:
תקציר
מבוא
סקירת ספרות
שיטת המחקר
סקירת נתונים
תוצאות
דיון וסיכום
מגבלות המחקר
המלצות למחקרים עתידיים
ביבליוגרפיה
נספחים
מוטיבציה · תמריצים · ארגון · עובדים · פירמות · אסטרטגיה · שביעות רצון · עובד · תמריץ · תגמול · יעלות · שיפור · תגמול · לוגיסטיקה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיפור יעילות ושביעות רצון אנשי שירות בחברת גרירה", סמינריון אודות "שיפור יעילות ושביעות רצון אנשי שירות בחברת גרירה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.