היישום אינו מחובר לאינטרנט

בדיקת זכירות הפרסום של מותג המים המינראליים של חברת נביעות

עבודה מס' 063089

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר באמצעות ראיונות.

2,554 מילים ,3 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

תוכן ענייניים
רקע - מים מינרלים "נביעות"
ניתוח המתחרה - מי עדן
תכנון הדגימה: אוכלוסיית המטרה, שיטת הדגימה, אמצעי איסוף נתונים, צמצום בעיית אי
היענות, גודל המדגם
ניתוח אספקטים שונים הקשורים בזכירת מותג המים נביעות


בישראל פועלות שני החברות המובילות בארץ ליצור מים מינרלים. חברות אלו בידלו בו זמנית
את המוצר שלהם ע"י בידול אריזתו, ומיצבו אותו כמשקה אשר נותן ערך מוסף לצורכים אותו,
בעוד הן גורסות כי הטעם, הצבע והמרקם איננו דבר אשר צרכנים יכולים להבדיל בין מותג
אחד למשנהו.
המותג, אם כן, הופך להיות המרכיב העיקרי בהחלטת הצרכן לקנות דווקא את מי נביעות, ועל
כן שתי החברות הגדולות הללו חייבות לעמוד בחמשת הקריטריונים לבחירת מרכיבי מותג כדי
לגבור על המתחרה בקרב על הצרכן. אך האם נוהגת כך נביעות הלכה למעשה ? לשם בדיקת
סוגיה זו נבדקו מספר צרכנים פוטנציאליים באופן הבא:
1. הנשאלים התבקשו למנות את כל מותגי המים המינרלים המוכרים להם. זאת כדי לבחון
האם נביעות תעלה במודעות בלתי נעזרת - דבר אשר יעיד על כך שהמותג הינו ידוע ומוכר,
וכן לראות האם הוא מוגדר כ TOM ע"י הצרכנים הפוטנציאלים.
2. לאחר מכן ניתנה לנשאלים רשימה של מספר מותגי מים מינראליים, והם התבקשו לדרג
על גבי סקאלת מספרים את המים המועדפים עליהם מהמועדף ביותר ועד להקי פחות מועדף.
מהלך זה נועד לבדוק את הערכת הנשאלים למותג נביעות.
3. הנשאלים נשאלו האם הם מכירים את הסיסמא והלוגו של המותג נביעות ולאחר מכן
קיבלו סיסמאות וסמלים של מותגים שונים והתבקשו לאתר את אלו של נביעות.
4. הנשאלים התבקשו לרשום אסוציאציות על הסמל והסיסמא של נביעות.
בסיום התהליך הקבוצתי נשאל כל משתתף בנפרד על יחסו לנביעות ועמדתו כלפי מים אלו בכלל
והמותג על מרכיביו בפרט בעבודה זו יוצגו היבטים שונים הקשורים לזכירות המותג.

הערות מערכת: העבודה אינה כוללת את הראיונות עצמם או את שאלות הראיון. כמו כן, אין
פירוט של תוצאות המחקר (התשובות) ומסקנות המחקר מופיעות בפרק האחרון - 'היבטים
שונים הקשורים לזכירות המותג'.

מקורות:

הרשטיין רם, ניהול המותג, הוצ' צ'ריקובר 2000, מ' 184

תגים:

זכירות · מותג · מים · מינרלים · ניהול · נכסיות · פרסום · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בדיקת זכירות הפרסום של מותג המים המינראליים של חברת נביעות", סמינריון אודות "בדיקת זכירות הפרסום של מותג המים המינראליים של חברת נביעות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.