עבודה מס' 066691
מחיר: 268.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח שוק המשקאות הקלים וניתוח אסטרטגי שיתרכז בחברת נביעות טבע הגליל בע"מ בשיווק מוצרי מים מינרלים שלה.
6,046 מילים ,16 מקורות ,2008
בפרויקט זה נעסוק בניתוח שוק המשקאות הקלים ובניתוח אסטרטגי שיתרכז בחברת נביעות טבע הגליל בע"מ (להלן החברה) בשיווק מוצרי מים מינרלים שלה.
נביעות טבע הגליל הוקמה בשנת 1989, תחת החזון להוביל את תחום המים המינרליים בישראל. המטרה היתה ונותרה להעניק ללקוח חוויית שירות, הנאה ותועלת. המים המינרלים הטבעיים של נביעות נובעים ממעיין "עין זהב" האיכותי, שלמרגלות הרי נפתלי שבגליל העליון.
נביעות מספקת ללקוחותיה מים מינרלים בבקבוקים אישיים, בקבוקים משפחתיים ובקבוקי זכוכית יוקרתיים לאירוח אשר משווקים בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ. החל משנת 1990 החברה פועלת גם במגזר של כדי מים (להלן: "מתקני ברים") המורכבים ע"י מתקני מזיגה חשמליים. החברה משווקת ומפיצה, ע"י מערכת הפצה ייעודית את כדי המים המורכבים על מתקני ברים המשרתים את לקוחות החברה.
בהתחלה ביצענו סקירה כללית של חברת נביעות. הסקירה מתארת את התפתחות החברה, מהות העסק, מטרות ויעדים, אסטרטגיה נוכחית של החברה, משאבי החברה, יתרונות תחרותיים, נקודות חוזק וחולשה. אפיינו את קו המוצרים של החברה, מיקומו בארגון ואת מרכיבי תמהיל השיווק.
לאחר מכן סקרנו תחילה את הענף המשקאות הקלים בארץ, מגמות ותנודות, מתחרות המובילות בענף (מעיינות עדן, עין-גדי, לייף וסאן-בנדטו), סקרנו את הסביבה החיצונית ע"י מודל Pest-D וניתחנו את הענף ע"פ מודל פורטר.
ערכנו סקר שוק בקרב חמישים מרואיינים, מתוך מטרה ללמוד על העדפות הצרכנים, הרגלי צריכה והתנהגותם ביחס למוצר החברה.
מעמדה של החברה בשוק נמדד ע"י נתח השוק שלה, עוצמתה ומידת השפעתה על כלל השוק (נורמות ודפוסי ההתנהגות). אסטרטגית התחרות- הבידול, בה נוקטת נביעות מחייבת השקעה רבה בתקשורת שיווקית: פרסום, מתן חסויות, קידום מכירות וכל מה שקשור בפיתוח התדמית כך שהמותג ייתפס בעיני הצרכן כבעל תדמית יוקרתית יותר משל מוצרים מתחרים. ממצאי הסקר הצביעו על תפנית חיובית ועל נאמנות בקרב הצרכנים למוצרי החברה, אי לכך המלצנו לפירמה להמשיך באסטרטגית הבידול וליישמה בצורה נכונה ומוצלחת על מנת להמשיך ולהחזיק בנתח שוק מהותי בשנים הבאות.
תוכן עניינים:
1. תמצית מנהלים
2. רקע על החברה
3. ניתוח סביבה חיצונית
3.1 מודל PEST-D
3.2 מודל SWOT
3.3 ניתוח מתחרים עיקריים
4. שיטת מחקר שיווקית
5. אסטרטגיה שיווקית
6. תמהיל שיווקי
6.1 מוצר
6.2 מיצוב
6.3 מחיר
6.4 דרכי שיווק
7. ביבליוגרפיה
נביעות · סקר · שוק · שיווק · מחקר · שיווקי · אסטרטגיה · שיווקית · תמהיל · שיווקי · SWOT · משקאות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השיווק בנביעות טבע הגליל", סמינריון אודות "השיווק בנביעות טבע הגליל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.