היישום אינו מחובר לאינטרנט

השיווק בנביעות טבע הגליל

עבודה מס' 066691

מחיר: 268.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שוק המשקאות הקלים וניתוח אסטרטגי שיתרכז בחברת נביעות טבע הגליל בע"מ בשיווק מוצרי מים מינרלים שלה.

6,046 מילים ,16 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

בפרויקט זה נעסוק בניתוח שוק המשקאות הקלים ובניתוח אסטרטגי שיתרכז בחברת נביעות טבע הגליל בע"מ (להלן החברה) בשיווק מוצרי מים מינרלים שלה.

נביעות טבע הגליל הוקמה בשנת 1989, תחת החזון להוביל את תחום המים המינרליים בישראל. המטרה היתה ונותרה להעניק ללקוח חוויית שירות, הנאה ותועלת. המים המינרלים הטבעיים של נביעות נובעים ממעיין "עין זהב" האיכותי, שלמרגלות הרי נפתלי שבגליל העליון.
נביעות מספקת ללקוחותיה מים מינרלים בבקבוקים אישיים, בקבוקים משפחתיים ובקבוקי זכוכית יוקרתיים לאירוח אשר משווקים בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ. החל משנת 1990 החברה פועלת גם במגזר של כדי מים (להלן: "מתקני ברים") המורכבים ע"י מתקני מזיגה חשמליים. החברה משווקת ומפיצה, ע"י מערכת הפצה ייעודית את כדי המים המורכבים על מתקני ברים המשרתים את לקוחות החברה.

בהתחלה ביצענו סקירה כללית של חברת נביעות. הסקירה מתארת את התפתחות החברה, מהות העסק, מטרות ויעדים, אסטרטגיה נוכחית של החברה, משאבי החברה, יתרונות תחרותיים, נקודות חוזק וחולשה. אפיינו את קו המוצרים של החברה, מיקומו בארגון ואת מרכיבי תמהיל השיווק.
לאחר מכן סקרנו תחילה את הענף המשקאות הקלים בארץ, מגמות ותנודות, מתחרות המובילות בענף (מעיינות עדן, עין-גדי, לייף וסאן-בנדטו), סקרנו את הסביבה החיצונית ע"י מודל Pest-D וניתחנו את הענף ע"פ מודל פורטר.

ערכנו סקר שוק בקרב חמישים מרואיינים, מתוך מטרה ללמוד על העדפות הצרכנים, הרגלי צריכה והתנהגותם ביחס למוצר החברה.
מעמדה של החברה בשוק נמדד ע"י נתח השוק שלה, עוצמתה ומידת השפעתה על כלל השוק (נורמות ודפוסי ההתנהגות). אסטרטגית התחרות- הבידול, בה נוקטת נביעות מחייבת השקעה רבה בתקשורת שיווקית: פרסום, מתן חסויות, קידום מכירות וכל מה שקשור בפיתוח התדמית כך שהמותג ייתפס בעיני הצרכן כבעל תדמית יוקרתית יותר משל מוצרים מתחרים. ממצאי הסקר הצביעו על תפנית חיובית ועל נאמנות בקרב הצרכנים למוצרי החברה, אי לכך המלצנו לפירמה להמשיך באסטרטגית הבידול וליישמה בצורה נכונה ומוצלחת על מנת להמשיך ולהחזיק בנתח שוק מהותי בשנים הבאות.

תוכן עניינים:
1. תמצית מנהלים
2. רקע על החברה
3. ניתוח סביבה חיצונית
3.1 מודל PEST-D
3.2 מודל SWOT
3.3 ניתוח מתחרים עיקריים
4. שיטת מחקר שיווקית
5. אסטרטגיה שיווקית
6. תמהיל שיווקי
6.1 מוצר
6.2 מיצוב
6.3 מחיר
6.4 דרכי שיווק
7. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ענף המשקאות הקלים מתחלק לשני תתי שווקים, עפ"י אופן הקניה והשימוש במוצר, המוגדרים כשוק חם ושוק קר.
שוק חם - בתת שוק זה נכללות כל נקודות המכירה בהן נמכר המשקה ללא קירור ואינו נצרך במקום הקניה. המשקאות נמצאים על המדפים באריזות של בקבוקים משפחתיים (1.5 ליטר) בד"כ והצרכן חופשי לבחור את המותג המועדף על ידו. בגלל מצב זה יש חשיבות רבה לסידור המדפים, מיקום המותגים על המדף ושטח המדף אותו הם תופסים. על השוק החם נמנים רשתות השיווק, מינימרקטים וכדומה. 60% משוק המים המינרלים מהווה השוק החם.

תגים:

נביעות · סקר · שוק · שיווק · מחקר · שיווקי · אסטרטגיה · שיווקית · תמהיל · שיווקי · SWOT · משקאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השיווק בנביעות טבע הגליל", סמינריון אודות "השיווק בנביעות טבע הגליל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.