עבודה מס' 062358
מחיר: 252.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: אפקטיביות ויעילות.
5,853 מילים ,13 מקורות ,2000
תוכן העניינים:
מבוא
סקירת המחקרים
שיטת המחקר
תוצאות
סיכום העבודה
ביבליוגרפיה
נספחים
מבוא
אחד מאמצעי המדיה העיקריים כיום, בייחוד לאור ההרחבות רשת הכבישים בישראל והתרבות אמצעי התחבורה הציבורית, היא פרסום החוצות.
פרסום החוצות הינו מושג הכולל פרסום בדרכים על גבי לוחות מודעות גדולים, פרסום על גבי לוחות מודעות ייעודיים, פרסום על גבי האוטובוסים או כלי רכב ציבוריים וכד'. עלות הפרסום נקבעת לפי המפרסם כאשר יש מספר חברות המתמחות בנושא.
מטרת העבודה היא לבדוק מהי מידת האפקטיביות של פרסומות אלו יחסית לצורות פרסום אחרות כמו הטלוויזיה- שגם בה יש ממד חזותי או העיתונות הכתובה, אולם גם מול אמצעים אחרים.
הבעיה המחקרית היא, אם כך, שיטת המחקר היא כמותית- מחקר צרכנים ע"י שאלון תוך הצגת המודעות לצרכנים וקבלת חוות דעתם על האמור.
בחלק המחקרי נבדוק האם פרסום חוצות יעיל יותר מאמצעי פרסום אחרים בנקודות הבאות:
1.שיעורי החשיפה למותג
2.זכירת המוצר/שירות
3.יצירת גירוי מיידי לקניה בלתי מתוכננת.
זאת תוך ביצוע מחקר שדה על כ100 - אנשים וניתוחו בכלים סטטיסטים מתאימים.
הערת מערכת: הפרסומות עצמן אינן כלולות בעבודה.
בירנבאום מנוחה, מי מפחד מעבודות מחקר, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
זכאי דן (1991 ), יסודות הפסיכולוגיה הקוגנטיבית, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
נחמיאס א. (1988), שיטות מחקר במדעי החברה, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
הורניק יעקב (1988), ניהול השיווק, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
הורניק יעקב,(1984), ניהול הפרסום, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
Bucci, L "outdoor advertising", . Marketing News, 1985
Barghava M., Donthu Naveen, "Sales response to outdoor advertising; Journal of advertising research, July* August 1999.
Batra, Rajeev and Michael L. Ray (1985), "How Advertising Works at Contact," in Psychological Processes and Advertising Effects, Linda F. Alwitt and Andrew A. Mitchell, eds. Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, 13-44.
King K. W. and Tinkham S. F., The learning and retention of outdoor advertising; Journal of advertising research- December 1989 / January 1990
Fitts and Hewett , "Sales response to outdoor advertising" Institute of Outdoor Advertising, 1975;
Rao, Akshay R. and Robert W. Rueckert (1994), "Brand Aliances as Signals of Product Qualitu," Sloan Management Review, 36 (Fall), 87-97.
Srull, Yhomas K., Meryl Lichtenstein, and Myron Rothbart (1985), "Associative Storage and Retrieval Processes in Person Memory," Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition, 11 (2), 316-45.
Rumelhart, D. E., Lindsay, P. H., Norman, D. A. A process model for long-term memory. In E. Tulving W. Donaldson (Eds.), Organization of memory. New York: Academic Press, 1972, pp. 197-246.
שילוט · חוצות · טלווזיה · רדיו · תקשורת · עיתון · אינטרנט · שלט
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שילוט חוצות מול אמצעי מדיה אחרים", סמינריון אודות "שילוט חוצות מול אמצעי מדיה אחרים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.