היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרסום באינטרנט לעומת הפרסום במדיה המודפסת

עבודה מס' 064296

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר בין סוג המדיה לבין זכירת פרסומת ורצון לקניה בעקבות ההתבוננות בה (מדיה מודפסת מול מדיה אינטרנטית)

5,380 מילים ,34 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

האינטרנט היא ספריה מלאה בידע רב הכולל מלל, תמונות, וידאו, צלילים וקולות. האינטרנט הוא קניון מלא בחנויות מכל הסוגים. האינטרנט הוא דפי זהב בו ניתן למצוא הכל, והכל בקנה מידה עולמי! האינטרנט הוא מקום בו נפגשים כולם כדי לשוחח, להתעדכן, לקנות, לשחק, להאזין, לקרוא ולהכיר - והכל בישיבה על הכסא מול המחשב, ובלחיצות עכבר קלות (פרידמן 2000).
הפרסום באינטרנט התפתח לאור העובדות כי נוצרו פגיעות בכדאיות המסחר, פגיעה באמינות הקנייה, כניסה של מותגים גדולים לרשת, צמיחה של מותגים ברשת BRENZBURG 2000),). אינטרנט חדר כיום לבית ולעסק, והפוטנציאל הגלום בו גדול, עדין על המפרסם ועל החברה להבין את המדיה החדשה אשר נכנסה לענף הפרסום ואשר מיום ליום לוקחת נתח שוק גדול יותר של קהל פוטנציאלי (פרידמן 2000).
מדיה מודפסת היא כל מדיה המופיעה על גבי ניירות, לרבות שילוט חוצות (WRIGHT & WARNER 1977. פרסום באינטרנט החליף במידה רבה את הפרסום המודפס.

האינטרנט אינו משנה רק את האופן שבו מפיצים מידע, אלא גם את האופן שבו המידע נתפס. לא קל להבדיל בין אמת לבדיה בעולם הוירטואלי. אחרי הכל, כשרק לחיצה אחת מעבירה סיפור למאות או אלפי אנשים בו זמנית, ייתכן ובלתי אפשרי לאתר את המקור ולאמת את העובדות.
הפרסום באינטרנט והמסחר האלקטרוני הפכו בין השאר כמקור תמיכה באתרים ברשת (צ'גלה, 2000).
תעשיית הפרסום הרשת האינטרנט קיימת שנים ספורות בלבד., אך היא תוספת נתח שוק ותקציב גדול בשוק הפרסום. האינטרנט נוגס כיום בשעות השיא של צפייה בטלוויזיה, וככל שמספר הגולשים יגדל, האינטרנט יהפוך למדיום חשוב ביותר עבור המפרסמים, שבאמצעותו יוכלו להגדיל ולהגיע לצרכנים רבים יותר (BRENZBURG 2000).
במחקר זה אנסה לבדוק עד כמה משפיע הפרסום באינטרנט על החלטת הצרכן לצרוך את המוצר מול השפעת מדיה מודפסת. איזו מדיה נזכרת יותר ואיזו מידה גורמת להשפעה יותר על הצרכן בכיוון של רכישת המוצר או שירות.
המחקר יעשה ע"י סקירת ספרות רלוונטית, סקירת תאוריות ומחקרים.

תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 הצגת הנושא
1.2 שאלת המחקר
2. סקירת הספרות
2.1 סוג המדיה
2.2 הקשר בין המדיה לבין זכירה
2.3 הקשר בין המדיה לבין רצון לרכישה
3. דיון בממצאים
4. סיכום
5. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

סוגי המדיה המוכרים לנו כיום הם מדיה מודפסת, מדיה מושמעת ומדדיה אינטנרנטית.
בעשור האחרון פותח מדיום מסחרי חדש הנקרא מסחר אלקטרוני ותכליתו לבצע עסקאות ברשת המחשבים הגדולה בעולם. כבר באמצע שנות השמונים ניתן היה לראות טרנזקציות של מסחר אלקטרוני שבא לידי ביטוי בתפוקות חכמות (כמו כספית), כרטיסי האשראי ועוד. בשנים האחרונות ניתן דגש על ביצוע עסקאות באמצעות רשת האינטרנט תוך ניצול הפוטנציאל הגלום בה. סוף כל סוף ניתן להמיר טכנולוגיה חכמה כמו האינטרנט כסף (rapp and .collins 1996).

מקורות:

גבע א., (1994), התנהגות צרכנים, האוניברסיטה הפתוחה.
גרוניך א., (2000) מגזין INTERNET WORLD, גיליון 25 פברואר 2000, עמ' 40-46.
זכאי ד (1996), יסודות הפסיכולוגיה הקוגנטיבית, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה, תל-אביב
הורניק י., (1997), "ללכוד את הגולשים ברשת", סטטוס-ירחון לחשיבה ניהולית מס' 73, 1997, עמ' 55-59.
פרדימן ע., (2000) , "אינטרנט אבל לא מה שהכרנו", אותות אפריל עמ' 4-6.
צ'גלה ג. (2000) "שיווק גלובלי באינטרנט", אינטרנט עכשיו, ינואר 2000. עמ' 32
צ'גלה ג.(1999), "קניה ומכירה של פרסומות באינטרנט", אינטרנט עכשיו, אפריל, 30-31.
"Banner Ads Vs. E-Mail Marketing", (1998) Sales Marketing Management, August, P 15 (Annonymos)
Abeer Y Hoque Gerald L Lohse (1999) "An Information Search Cost Perspective For Disignign Interfaces For Electronic Commerce" Journal Of Marketing Research-Chicago -Vol. 36 -Aug 1999- Pp. 387-394
Adams P.(2000), "For Your Eyes Only (Determining Click Through Rates For Online Advertising)", Ad-Week New England Adv. Week, Jan 10, . P. 14.
Brenzburg J (2000), "Onling Information Services", Technology And Learning Dayton, Mar Pp.36-54.
Carolin C, Andrew J. Parsons, Varsha Rao And Michael P.(1997) "The Real Impact Of Internet Advertising", The Mckinsey Quarterly, Summer.
Comparing The Printed Page To The Computer Screen" Advances In Consumer Research, Volume 30,
Danaher, Peter J.; Mulkarkey, Guy W (2003) "Factors Affecting Online Advertising Recall: A Study Of Students" . Journal Of Advertising Research
Dyln T (1999), "Online Advertising: A $3 Billion Industry Limping On Its Last Legs", In Infoworld, Oct 4, P 72
Elein K F L Xueli H, Stanners, J (1998) "Comparing The Effectiveness Of The Web Sit With Traditional Media", Journal Of Advertising Research Ny Sep/Oct.
Ginag G. (1999), "What Makes Women Click?" Internet Advertising Bureau (Iab)
Griffin K Whitehead R G (1998) , "Banner Advertising On The World Wide: An Analysis International Journal Of Management People Jun
Kasaye W. (1997), "Www - Evaluation", International Journal Of Advertising, May
Kimb S. (1999), "How Nline Users Respond To Privacy Concerns", Journal Of Advertising, Provo Fall
Kolbock Peter And Smith Marc (1998) Managing Virtual Commons; Cooperationand Conflict In Computer Communities.
Kotler P. Clarke R.(1997) Marketing For Organization. Prentice-Hall, Nj,
Kuen-Hee Ju-Pak (1999), "Content Dimensions Of Web Advertising", International Journal Of Advertising, May .
Larry Perey (1998) Advertising And Consumer Psychology.Aibert Wesley Frey, Advertising.
Lorge S. (1999), "Banner Ads Vs. E-Mail Marketing", Sales Marketing Management, August, 15michael M (1998), "Why Banner Ads On The Web Stink", E-Media Weekly, Sept 7
Marilyn Y. Jones, Robin Pentecost, Gabrielle Requena (2003) "Memory For Advertising And Information Content:
Mcgaughey R E Kevin H M (1998), "The Internet As A Marketing Tool", Journal Of Marketing Theory And Practice, Statesboro, Summer
Mie-Yun L. (1999), "Using Banner Ads To Ads To Generate Traffic For Your Would Web Sites", Houston Business Journal Sep Vol. 43, P 252
Russo, J. Edward (1977), "The Value Of Unit Price Information," Journal Of Marketing Research, 14 (May), 193-201
Shanon Claude And Weaverl Warren (1999), Mathematical Theory Of Communication, New-York, Harper.
Shyam S, (1998), "Does Web Advertising Work?" Journalism And Mass Communication Quarterly Colombia, Winterweaver J.,, (2000) "Bad-Mouth The Banner", Pc/Computing, Jan P. 93.
Sten Rapp And Thomas L.Collins (1996) ,The New Maximarketing, Mcgraw- Hill Inc, New- York,
Stewart D. Furse (1996) D. Effective Tv Advertising Lexingtone Books, M.A
Stone, G., Besser, D., Lewis, L. E. (2000). Recall, liking, and creativity in TV commercials: A new approach. Journal of Advertising Research, 40, 7-18.
Subodh Bhat, Michael Bevans, Sanjit Sengupta (2002) "Neasuring Users' Web Activity To Evaluate And Enhance Advertising Effectiveness" Journal Of Advertising Vol. 31 - Pp. 97-106
Sung-Joon Yoon (2003) "An Experimental Approach To Understanding Banner Adverts' Effectiveness" Journal Of Targeting, Measurement, And Analysis For MarketingLondon Mar 2003-Vol. 11-Pp.255-272
Wadsworth, K. H. (1996), "The New Marketing Frontier", Journal Of Property Management, Chicago, May/June
Wilson T. (2000), "Interenet Advertisers", Internetweek, Jan 24, P. 65 (Full Text, Copyright 2000 Cmp Publications, Inc.
WRIGHT W WARNER ZEIGLER (1977),, ADVERTISING, NEW JERSY
Xavir D. (1998), "Is Internet Advertising Ready For Prime Time", Journal Of Advertising Research Ny, May/Jun 1998.
Yoon, Sung-Joon; Kim, Joo-Ho (2003) "Is The Internet More Effective Than Traditional Media? Factors Affecting The Choice Of Media" Journal Of Advertising Research, Nov/Dec 2001, Vol. 41 Issue 6, P 53

תגים:

מידע · קהל · יעד · מסחר · נתח · שוק · אינטרנט · עיתונות · זיכרון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום באינטרנט לעומת הפרסום במדיה המודפסת", סמינריון אודות "פרסום באינטרנט לעומת הפרסום במדיה המודפסת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.