עבודה מס' 070845
מחיר: 399.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: השפעת הפרסום במדיה הדיגיטלי מול המדיה המסורתית על דורות ה- X,Y,Z.
6,041 מילים ,29 מקורות ,2019
השאלה המחקרית בעבודה זו הינה "איך פרסום במדיה הדיגיטלית אפקטיבי יותר מפרסום במדיה המסורתית?". בכדי לענות על שאלה זו החלטתי להתמקד באיך הפרסום משפיע עם השנים על הדורות השונים - דור ה X,Y,Z . בדרך זו נוכל להבחין בשינוי שחל בשנים האחרונות בהתפלגות עוגת הפרסום בשווקים אלו, על מנת לנסות ולהגיע לתמהיל הפרסום האפקטיבי ביותר.
בנוסף החלטתי להתמקד במחקרים שבוצעו על שוק הפרסום הגדול בעולם - שהינו השוק האמריקאי. שוק זה הוא שוק ותיק, גדול וכזה שצומח בקצב מהיר, מה שהופך אותו לשוק מסוג שמוביל בטרנדים העולמיים בענף הפרסום, השיווק - הן במדיה הדיגיטלית והן במדיה המסורתית. בנוסף למחקרים אלו, נראה באמצעות כתבות ומאמרים אשר פורסמו באתרים שונים בשנים האחרונות האם יש קורלציה בין התפלגות תקציבי השיווק בשוק האמריקאי ובשוק הישראלי. על מנת לנסות ולהגיע לתמהיל הפרסום האפקטיבי ביותר.
במחקר שנעשה בשנת 2016 (Mian, Shah & Tariq,2016) נמצא כי פרסום במדיה המסורתית ובמדיה הדיגיטלית הם לא ענפי פרסום תחליפיים אלא משלימים. חיזוק נוסף לתאוריה הזאת ניתן לראות במחקר משנת 2012 (Asdemir,Kumar & Jacob, 2012) בו החוקרים מצאו שפרסום באתרי האינטרנט של העיתונות אחראי לירידה מינורית מהכנסות העיתונות הכתובה מפרסום, בעוד ששאר הירידה מהכנסות העיתונים מפרסום נובעת משינויים של חלוקת עוגת תקציב הפרסום למדיות שונות וברשותם הצמיחה והזינוק של מנועי החיפוש במדיה הדיגיטלית.
בעבודה זאת אנסה להראות איך תמהיל הפרסום האפקטיבי ביותר נוצר על ידי שילוב של פרסום במדיה המסורתית ובמדיה הדיגיטלית. כמו כן אראה כיצד מחקרים בתחום תמכו במסקנה זו והעמיקו אותה. על מנת לתת מענה לסוגייית השימוש במדיה ופרסומות על פי דורות שונים, המחקר תחילה סוקר את הדורות וההבדלים בינהם ולאחר מכן עוסק באמצעי המדיה השונים. לבסוף מתמקד המחקר בהבדלי השפעת המדיה והפרסומות על הדורות.
תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 אמצעי התקשורת והמדיה
1.1.1 הפרסום והמדיה בישראל
1.1.2 תפקידן של הרשתות החברתיות
1.1.3 מודלים ואפשרויות הפרסום בדיגיטל
1.2 דור ה-Z,X וה-Y
1.2.1 פערי הדורות
1.2.2 מאפייני האישיות של כל דור
1.3 השפעת הפרסום ושימוש במדיה בין הדורות
2. סיכום ומסקנה
2.1 סיכום
2.2 מסקנת המחקר
2.3 הצעות למחקרי המשך
3. ביבליוגרפיה
פרסומות · פירסום · דור האיקס · דור ה Y · פערי דורות · ערוצי מדיה · אינטרנט · פרסום דיגיטילי · ערוצי דיגיטל · רשתות חברתיות · עוגת הפרסום · מיקוד · ממוקד · CPM · בומרס · מאפיינים · סוציולוגיה · חברתיים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום במדיות השונות", סמינריון אודות "פרסום במדיות השונות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.