היישום אינו מחובר לאינטרנט

השיווק בחברת איסתא

עבודה מס' 050949

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: המבנה הארגוני, הסביבה העסקית ובחינת השיווק בחברה.

3,206 מילים ,5 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

חברת איסתא הוקמה בשנת 1956 כדי לספק שירותי תיירות מקומיים ובינלאומיים לציבור הצעירים והסטודנטים. עד שנת 1989 מספר הסניפים של איסתא עמד על 6.
עם השנים החברה עברה תהליך של התרחבות וצמיחה, כך שכיום לאיסתא המספר הרב ביותר של הסניפים מבין כל סוכנויות הנסיעות - 37. מספר העובדים בחברה הוא 587. החברה נסחרת בבורסה בשווי 160 מיליון ש"ח ובעלי המניות שלה הם אגודת הסטודנטים (%60), ארקיע (%24.9), אחישי גל המנכ"ל (%4 ) והציבור.
עם התפתחותה של איסתא לאורך השנים השתנתה גם תפיסת קהל היעד שלה והיום היא רואה כנגד עיניה את כלל הביקוש. מחזור מכירות שנתי של פירמה מסתכם בכ-150 מיליון דולר.

תוכן עניינים:
מבוא
מבנה ארגוני
סביבה עסקית
חלוקה פנימית של שוק סוכני נסיעות
המאפיינים של הענף
תפיסה שיווקית
פילוח שוק
נתח שוק
ניתוח על פי 4P
בעיות שיווקיות
תכנון מחדש
ביבליוגרפיה

מקורות:

פרופ' יעקב הורניק, ניהול השיווק, אוניברסיטה פתוחה, 1987, כרכים: א - ד.
אותות, "טופס טיולים באינטרנט", ספטמבר 2000.
אותות, "מותו של סוכן נסיעות", אוגוסט 1997.
מכון אדמתי, מחקר שביעות רצון על "איסתא", מאי 2000 .
מכון אובייקטיבי, מחקר השוואתי על משרדי נסיעות, 2000 .

תגים:

תיירות · נסיעות · סוכנות · שווק · סוכן · טיולים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השיווק בחברת איסתא", סמינריון אודות "השיווק בחברת איסתא" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.