היישום אינו מחובר לאינטרנט

כיצד מותג מוביל מגן על מעמדו- חברת איסתא ישראל

עבודה מס' 070227

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הסביבה העסקית ומחקר שוק

12,022 מילים ,31 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

בעבודה זו ננתח כיצד מותג מוביל - "איסתא ישראל" - מגן על מעמדו בענף התיירות והמלונאות. העבודה כוללת פרקי סקירה ותיאור של ענף התיירות והמלונאות בישראל.
חברת איסתא ישראל היא אחת החברות המובילות בענף התיירות והמלונאות. החברה הינה רשת סוכנות נסיעות הגדולה בישראל ומהווה את ליבת העסקים של קבוצת איסתא ליינס. היא מציעה טיסות, בתי מלון, השכרות רכב, חבילות נופש, טיולים, הפלגות, חופשות סקי, סיורים מקצועיים ואירועי ספורט בארץ ובעולם. הענף בו פועלת החברה מאופיין בתחרות רבה ואגרסיבית כמו כן, בעידן כיום ישנם תחליפים רבים ופירמות רבות אשר מתחרות על ליבו של הלקוח ועל כיסו. לפיכך, יש לשמור על מעמדה של החברה (כפי שמדווחת החברה בדו"ח חברת האם לשנת 2012 כיעדה העיקרי).

מטרות העבודה
1) ביצוע סקירה של ענף התיירות והמלונאות
2) ניתוח וביצוע סקירה של מצב חברת איסתא ישראל כיום
3) מגמה של שיווק ישיר בערוץ ההפצה באמצעות אתרי אינטרנט ומוקדים טלפוניים- הזדמנות / איום?
4) מחקר שיבדוק כדאיות למעבר הפעילות של החברה אל מוקדים טלפוניים ואתר אינטרנט בלבד
5) המלצות והגשת תוכנית שיווקית בהתאם

המחקר:
המדגם המצוי יהיה על 150 נדגמים, בשיטת דגימה לא הסתברותית מסוג נוחות. השאלון יועבר בעזרת האינטרנט דרך הרשת החברתית פייסבוק ודרך תוכנת גוגל דוקס. הנתונים אשר יאספו ינותחו בתוכנת ה-SPSS אשר תבדוק קשרים בין משתנים ושכיחויות.

תוכן עניינים:
סיכום מנהלים
מבוא ומטרות העבודה
סקירת ענף התיירות והמלונאות
מבנה ענף התיירות והמלונאות
ניתוח הסביבה החיצונית של הענף בעזרת מודל PEST-D:
ניתוח אטרקטיביות הענף בעזרת מודל 5 הכוחות של פורטר
סקירת חברת איסתא:
-איסתא ליינס בע"מ
-איסתא ישראל בע"מ
-הגדרת מהות העסק עפ"י מודל ABELL
-מודל SWOT
-מודל קבוצות אסטרטגיות
מגמה של שיווק ישיר בערוץ ההפצה באמצעות אתרי אינטרנט ומוקדים טלפוניים- הזדמנות / איום
המחקר הכמותי:
-שאלות המחקר והשערות
-ממצאים ומסקנות
תכנית שיווקית לחברת איסתא ישראל
ביבליוגרפיה
נספחים

הערות מערכת: בעבודה לא צוינו מראי מקום ורוב המקורות הם אינטרנטיים.
קובצי SPSS אינם מצורפים לעבודה (הפלטים מובאים בעבודה עצמה).

קטע מהעבודה:

עפ"י ניתוח מאקרו-כלכלי של החטיבה לכספים וכלכלה של בנק לאומי, סך כל הלינות במלונות התיירות הסתכמו במהלך הרבעון הראשון של 2013 ב- 7.51 מיליון לינות, מדובר בעליה של 1.7% בהשוואה לרבעון הקודם. אולם, מספר כניסות של תיירים מחו"ל בחודשים ינואר - אפריל 2013 הסתכם ב- 912 אלף, מדובר בירידה של כ- 5% בהשוואה לחודשים ספטמבר- דצמבר 2012.

תגים:

מנהל עסקים · שיווק · איסתא · אינטרנט · תיירות · מותג מוביל · מיתוג · אסטרטגיה · טיסות · סוכנות נסיעות · סוכנויות נסיעות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כיצד מותג מוביל מגן על מעמדו- חברת איסתא ישראל", סמינריון אודות "כיצד מותג מוביל מגן על מעמדו- חברת איסתא ישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.