עבודה מס' 070440
מחיר: 131.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח על פי המודלים: פורטר, SWOT, TOWS
1,751 מילים ,7 מקורות ,2015
רשת קרוקס שכבר 7 שנים מובילה את השוק של נעלי אופנה ונוחות, חיפשה מותגים ודגמים שיכולים להתאים לקהל היעד, שיהיו - נוחים, אופנתיים, שימושיים, איכותיים, צבעוניים ובעיקר מהנים.
כדי להביא זאת לתודעת הצרכנים ולפנות גם ללקוחות חדשים, קרוקס החלה בשנת 2015 בתהליך של מיתוג בשם Crocs & More.
תוכן:
רקע על החברה
מודל פורטר
סיכום
מודל SWOT
ביבליוגרפיה
הנעלה · הלבשה · נעליים · קרוקס · מיתוג · מותג
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח של המותג קרוקס", סמינריון אודות "ניתוח של המותג קרוקס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.