היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [487–495] מתוך 997
עבודה מס' 66226
דיון בשלוש סוגיות אתיות.
3,550 מילים (כ-11 עמ'), 16 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 66188
כיצד המסרים המועברים בפרסומות משפיעים על זכירת הפרסומת ומידת ההתחבבות שלהן על הצרכן.
5,487 מילים (כ-17 עמ'), 20 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 66158
בדיקת הקשר בין כתבות וידיעות, המתפרסמות בערוצי התקשורת השונים בנוגע לארגון, ותדמית הארגון בעיני עובדיו, תוך התמקדות בבנקים בישראל.
10,992 מילים (כ-34 עמ'), 51 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 66143
באיזו מידה משתנה צריכת הפנאי בקרב נשים דתיות וחילוניות לפני נישואין ואחרי נישואין.
8,780 מילים (כ-27 עמ'), 12 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 66072
בחינת ההשערה כי פרסום יוצר הטרדה מינית כיוון שעושה שימוש בסקס ומיניות נשית על מנת להשיג את מטרותיו השיווקיות.
6,355 מילים (כ-19.5 עמ'), 25 מקורות, 603.95 ₪
עבודה מס' 66054
כיצד משפיע מדיום האינטרנט על בני נוער, על הפנאי שלהם ומה עדיף להורה "שוטטות ווירטואלית" או שמא "שוטטות פיזית"?
6,757 מילים (כ-21 עמ'), 15 מקורות, 324.95 ₪
עבודה מס' 66051
ניתוח המקרה על פי אסכולת התהליך והאסכולה הסימיוטית.
3,438 מילים (כ-10.5 עמ'), 9 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 66050
התמודדות עם משבר יחסי ציבור במסגרת התחום של תקשורת עם קהלי יעד זרים
5,496 מילים (כ-17 עמ'), 11 מקורות, 300.95 ₪
עבודה מס' 66048
האם תעמולה שלילית משפיעה על יחסם של קולות הבוחרים להגיע לקלפי ביום הבחירות.
6,871 מילים (כ-21 עמ'), 30 מקורות, 337.95 ₪

עבודות [487–495] מתוך 997