עבודה מס' 066048
מחיר: 337.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: האם תעמולה שלילית משפיעה על יחסם של קולות הבוחרים להגיע לקלפי ביום הבחירות.
6,871 מילים ,30 מקורות ,2007
הקמפיינים הפוליטים עברו שינויים רבים במהלך השנים. ישנה עלייה משמעותית בכמות הפרסום הפוליטי השלילי התקפי ויחד עם זאת ישנה ירידה משמעותית באחוז המצביעים מתוך סך הקולות.
"פרס יחלק את ירשולים "הוא דוגמא לפרסום שלילי התקפי נפוץ. הסיסמא היא חלק מתעמולת הבחירות שנועדה לקדם מפלגה אחת תוך החלשת האחרת.
תחום התעמולה הוא רחב ביותר ולכן תחום הדיון בעבודה זו צומצם לתעמולת בחירות.
העבודה מתחלקת לשני חלקים: בחלק הראשון אציג באופן כללי מהי תעמולה תוך התייחסות להיבט הפסיכולוגי, לאמצעי התעמולה ומטרותיה.
בחלק השני של העבודה אתייחס למהי תעמולה שלילית, כיצד היא פוגעת ותורמת להליך הבחירות תוך יישומה של התעמולה השלילית על בחירות בישראל מנקודות זמן שונות.
בעבודה אציג חוקרים הטוענים כי לרמת השליליות בקמפיין הפוליטי השפעה ישירה ומזיקה ביותר על המצביעים, וכן חוקרים המפריכים טענות אלה.
שאלת המחקר היא האם תעמולה השלילית משפיעה על יחסם של קולות הבוחרים להגיע לקלפי ביום הבחירות.
תוכן עניינים:
מבוא
תעמולה
- מטרותיה של התעמולה
- אמצעי תעמולה
- הפסיכולוגיה של התעמולה
תעמולה שלילית
- תעמולה שלילית כפוגעת בהליך הבחירות
- תעמולה שלילית כתורמת להליך הבחירות
- הבחירות בישראל
דיון
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים
לוחמת · מידע · תעמולה · בחירות · קמפיין · פוליטי · שלילי · שיווק · פוליטי · תקשורת
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תעמולת בחירות", סמינריון אודות "תעמולת בחירות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.