היישום אינו מחובר לאינטרנט

אתיקה בתקשורת המונים

עבודה מס' 066226

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון בשלוש סוגיות אתיות.

3,550 מילים ,16 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
מקרה א- (מהטלויזיה)- פרסום תוך שימוש בילדים
1.1 הסוגיה האתית
1.2 התייחסות הספרות הפילוסופית והתקשורתית לנושא
1.3 התייחסות החוק ותקנוני האתיקה בישראל
1.4 תקנוני האתיקה בחול
1.5 עמדה אישית
מקרה ב- מהעיתונות- פגיעה בפרטיות אישיות ציבורית מפורסמת
2.1 הסוגיה האתית
2.2 התייחסות הספרות לנושא
2.3 תקנוני האתיקה בישראל
2.4 תקנוני אתיקה בחול
2.5 עמדה אישית
מקרה ג- ערוץ 7 מהרדיו- המשדר ידיעה בעלת גוון ימני ושטנה כלפי השמאל
3.1 הסוגיה האתית
3.2 התייחסות הספרות המקצועית לסוגיה
3.3 תקנוני האתיקה הרלוונטים
3.4 תקנוני האתיקה בחו"ל
3.5 עמדה אישית
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ביום 16.10.02 שודרה בטלוויזיה, בערוץ השני, פרסומת בה משתתף ילד, והיא ממוענת לילדים. הפרסומת היא למעדן דני של חברת שטראוס. בפרסומת אנו רואים ילד שמן ונלעג האוכל דני וממליץ לשאר הילדים לאכול דני.
הבעיה האתית היא שימוש בילדים, כאשר שיקול הדעת שלהם לגבי התוצאות העתידיות של הפרסומת, מוגבל, וכן ניסיון להשפיע על ילדים, כצרכנים, שירכשו את המוצר, כאשר ברור ששיקול הדעת שלהם מוגבל (אריקסון, 1986). כמו כן יש כאן לעג לילד, דבר היכול להפריע למקובלותו החברתית.

תגים:

פרסומת · פירסום · מפרסם · טלוויזיה · פרטיות · ציבור · קהל

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אתיקה בתקשורת המונים", סמינריון אודות "אתיקה בתקשורת המונים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.