היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיתוג (מחדש) של מדינת ישראל

עבודה מס' 066867

מחיר: 132.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניהול מותגים - מיתוג מחדש של מדינת ישראל על פי כללי השיווק

2,151 מילים ,6 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

העבודה מסכמת משימות למיתוג מחדש של מדינת ישראל:
משימה 1: אישיות המותג (בחו"ל)
משימה 2: מציאות פנימית (בארץ)
משימה 3: המסרים העיקריים
משימה 4: בריף
משימה 5: הערכת לו"ז והגדרת יעדים

קטע מהעבודה:

חשוב לציין שהמסרים המוצגים מצדה של ישראל כלפי מדינות העולם חייבים ולעיתים גם מוצגים לישראלים בתוך המדינה. חייבת להיות חפיפה במסרים, כדי שאזרחי המדינה יאמינו בהם ואף ישדרו ויעבירו אותם הלאה במעשים/ שיחות/ פגישות/ טיולים וכיו"ב. אנו עושים זאת כפי שכל חברה לא תעיז להציג מסרים לקהל הרחב, לפני שהיא מוודאת שהמסרים הללו מונחלים לעובדים שמאמינים בהם.
המסרים הבאים נלקחו מתוך העיתונות ואתר משרד הביטחון. התגובות/ דעת הציבור נלקחו מתוך דעותינו האישיות ומתוך ראיונות שערכנו עם 6 סטודנטים.

תגים:

ישראל · תדמית · פוליטיקה · מותג · שיווק · פרסום · קמפיין

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיתוג (מחדש) של מדינת ישראל", סמינריון אודות "מיתוג (מחדש) של מדינת ישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.