עבודה מס' 066867
מחיר: 132.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניהול מותגים - מיתוג מחדש של מדינת ישראל על פי כללי השיווק
2,151 מילים ,6 מקורות ,2005
העבודה מסכמת משימות למיתוג מחדש של מדינת ישראל:
משימה 1: אישיות המותג (בחו"ל)
משימה 2: מציאות פנימית (בארץ)
משימה 3: המסרים העיקריים
משימה 4: בריף
משימה 5: הערכת לו"ז והגדרת יעדים
ישראל · תדמית · פוליטיקה · מותג · שיווק · פרסום · קמפיין
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיתוג (מחדש) של מדינת ישראל", סמינריון אודות "מיתוג (מחדש) של מדינת ישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.