היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [316–324] מתוך 997
עבודה מס' 68278
האם וכיצד האופן שבו התקשורת מציגה אנשים עם מוגבלויות ומשפיעה על עמדות הציבור יוצרת חוסר שוויון ופוגעת בכבוד האדם.
8,349 מילים (כ-25.5 עמ'), 35 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 68276
תיאור, בחינה וניתוח כיצד האליטה העיתונאית בנתה ועיצבה את הזהות הלאומית, תוך הגדרת המתנחלים כאחר לקולקטיב הלאומי.
7,397 מילים (כ-23 עמ'), 32 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 68260
האם הפכה משפחת אלפרון לכוכבת תקשורת והאם דרך ההצגה התקשורתית מעידה על מגמתיות לטובת המשפחה או לטובת הציבור הרחב?
6,501 מילים (כ-20 עמ'), 22 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 68245
מחקר שנעשה באמצעות שאלות סקר, על בסיס המחקר של Cravens (2005).
4,576 מילים (כ-14 עמ'), 14 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 68238
מחקר אמפירי הבודק את רמת האפקטיביות של הפרסום בטלוויזיה בהשוואה למדיות אחרות וכיצד תופעת השלטוט (זאפינג) משפיעה על האפקטביות של הפרסום בטלוויזיה.
7,605 מילים (כ-23.5 עמ'), 25 מקורות, 471.95 ₪
עבודה מס' 68221
סקירה של טכניקות השכנוע המיושמות בענף הפרסום, תוך התמקדות בטכניקה של שימוש בדימויים ואסוציאציות.
3,919 מילים (כ-12 עמ'), 12 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 68214
השפעת הצבע בפרסומות על עמדת הצרכן כלפי הפרסומת, תוך התייחסויות למגדר הצרכן ולתגובתו לצבעים השונים בפרסומת.
2,874 מילים (כ-9 עמ'), 8 מקורות, 164.95 ₪
עבודה מס' 68204
מחקר תיאורטי המנסה לבדוק באיזה אופן מידת השימוש בהומור ככלי פרסומי יעילה מבחינת זכירת המסר.
4,147 מילים (כ-13 עמ'), 14 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 68197
היעדרות, הישנות ולא כלום ב'מחכים לגודו' לסמואל בקט ובסדרת הטלוויזיה 'סיינפלד'.
7,266 מילים (כ-22.5 עמ'), 19 מקורות, 544.95 ₪

עבודות [316–324] מתוך 997