עבודה מס' 061776
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח השוק והחברה, הבעיה המרכזית של החברה והצעה לפתרון הבעיה.
8,819 מילים ,2003
ענף הבירות בישראל מוערך כיום בכ-120 מליון דולר. הענף נמצא בקיפאון כבר מס' רב של שנים ולמעשה קופא על שמריו.
ענף הבירות מאופיין כיום בתחרות חריפה בין שתי החברות המובילות את השוק : טמפו וקרלסברג.
יש מס' שחקניות נוספות רב מאוד בשוק, אולם החברות הללו הן קטנות ומהוות כ%5 מנתח השוק כולו.
חברת קרלסברג פועלת כיום בשוק כחברה שנייה בגודלה בעלת יתרונות רבים המפורטים בניתוח הפנימי בעבודה.
נתח השוק של חברת קרלסברג עומד כיום על כ-30% על כל מותגיה השונים. החברה משווקת את המותג העיקרי- קרלסברג בעל נתח שוק של כ-20%, שאר המותגים יחדיו מחזיקים בנתח שוק של 10%.
הבעיה העיקרית למעשה של חברת קרלסברג היא איך ליצור נאמנות למוצריה, יתרון ממנו נהנית המתחרה העיקרית של החברה- חברת טמפו במותג גולדסטר.
המלצתנו לחברה היא ליצור מותג עממי חדש, על כל הנלווה מהחדרת מותג לשוק, וליצור נאמנות רבה למותג זה.
המלצה נוספת, בה לא בחרנו כהמלצה המועדפת עלינו היא ליצור מועדון לקוחות למותג, ובכך לפנות לקהל יעד ייחודי ונאמן למוצר.
בעבודה ניתחנו את השוק הקיים, והמלצתנו מתבססת על ניתוח השוק.
תוכן עניינים:
מגמות ותנודות בשוק
ניתוח סביבות PEST-D
מאפייני הכוחות הפועלים בענף
ניתוח המתחרים
מתחרים פוטנציאלים
מוצרים תחליפים
קהל הלקוחות וכוח המיקוח שלהם
הספקים וכוח המיקוח שלהם
חסמי כניסה ויציאה לענף
K.S.F
ניתוח פנימי חברת קרלסברג
אפיון הבעיה המרכזית
הגדרת חלופות
המלצות
נספח
בירה · אלכוהול · בירות · טמפו · קרלסברג
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שוק הבירות בישראל מנקודת מבטה של חברת קרלסברג", סמינריון אודות "שוק הבירות בישראל מנקודת מבטה של חברת קרלסברג" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.