עבודה מס' 050761
מחיר: 191.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בדיקת שוק זה באמצעות שתי חברות העוסקות בתחום.
1,521 מילים ,2 מקורות ,2000
הגדרתו המורחבת של ענף המוצרים לתינוקות כוללת מספר רב של תחומים, מאות מוצרים ועשרות רבות של יצרנים. ענף זה מאופיין בתחרות הולכת וגוברת. תחרות זו נובעת מכניסת שחקנים לתחום, ובעיקר מכניסת מותגים בינלאומיים חדשים.
נתחי השוק של החברות השונות משתנים מתקופה לתקופה וזאת בעיקר מפרסום במדיה ומבצעי קידום מכירות. הענף מאופיין ברמת נאמנות נמוכה למותג (נתחי השוק של החברות השונות נכון למאי 99, ראה נספח מס' 1).
על מנת לתחום עבודה זו במסגרת שתאפשר ניתוח איכותי, החלטנו להתמקד בשתי חברות מובילות בענף שוק החיתולים החד פעמיים. חברת קימברלי קלארק כשותפה אסטרטגית בחוגלה וחברת דיפלומט תמרוקים המוכרת את מוצרי פמפרס.
במסגרת העבודה ניתחנו :
א. את הגורמים השונים המשפיעים על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן בעת בואו לרכוש את אחד ממוצרי ההחתלה לתינוקות .
ב. ניתוח מוצרים תחליפים עקב שינוי מחירו של אחד המוצרים .
ג. השפעת התערבות הממשלה לטובת היצרן המקומי.
תוכן העניינים:
מבוא
חיתולים חד פעמיים סקירה ענפית
שינוי טעמו של הצרכן והשפעתו על הביקוש המצרפי
התערבות ממשלתית לטובת היצרן המקומי
נספחים
ביבליוגרפיה
תינוקות · שוק · טפנוקים · טיטולים · מקומי · ייבוא
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שוק מצרפי - התערבות ממשלתית בשוק החיתולים החד פעמיים", סמינריון אודות "שוק מצרפי - התערבות ממשלתית בשוק החיתולים החד פעמיים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.