עבודה מס' 068153
מחיר: 211.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת השוק וניתוח ראיונות עומק ותצפיות.
4,554 מילים ,2010
בשנת 2004 עמד נתח השוק של רד בול על 91%, בשנה האחרונה על רקע כניסה של מתחרים אגרסיביים צנח נתח השוק של רד בול אל מול ה XL שנכנס לשוק.
בסוף 2008 הועבר הזיכיון של חברת XL לחברת סידס, ולאחרונה XL החליפה שוב חברת הפצה לידי חברת טמפו.
בתגובה החלו חברת בני פאוזי שמשום בע"מ לשווק לארץ משקה אנרגיה חדש בשם BLU.
נתח השוק הכמותי של המותג הוא כ-43%, לעומת כ-42% של XL.רדבול, שהיתה הראשונה לשווק משקה אנרגיה בישראל ושלטה בשוק עד כניסת XL, ממשיכה לרדת בנתחי שוק ומחזיקה באחוזים בודדים בלבד - נתח השוק הכספי של החברה הוא כ-5.5%, והכמותי הוא מ-3% (כל זאת לפי נתוני סטורנקסט).
תוכן עניינים:
רקע
ממצאים עיקריים מראיונות עומק ותצפיות
תהליכים ומאפייני קנייה
אסטרטגיה שיווקית
תמהיל השיווק
אסטרטגיה תקשורתית
בלו ע"פ מודל בוסטון
אפיון צרכנים ביחס לחידושים
נספחים:
שאלון עומק- פורמט
ראיונות עומק
תצפיות (קיוסקים, סופר)
ציטוטים נבחרים
ניהול השיווק · משקאות אנרגיה · נתח שוק · בלו רדבול · אקס אל · רד בול
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שוק משקאות האנרגיה- סקירת שוק, התנהגות קניה ואסטרטגיה שיווקית", סמינריון אודות "שוק משקאות האנרגיה- סקירת שוק, התנהגות קניה ואסטרטגיה שיווקית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.