היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 57
עבודה מס' 10306
דימויה של מ"י, סיקור הארועים כולל הסתמכות על עיתונות וסקרי דעת קהל.
6,900 מילים (כ-21 עמ'), 38 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 40328
ההצעה(קהל יעד,מתקנים,מימון,יזמים,הכנסות), הגדרת העסק,מידע וניתוח הסביבה,תכנון ושווק הפרויקט.
2,849 מילים (כ-9 עמ'), 0 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 40426
רקע, מינהל, אופי הסיוע, דעת הקהל ביפן, קווי מדיניות חדשים, יפן בסדר העולמי החדש ומבט לעתיד.
3,602 מילים (כ-11 עמ'), 7 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 40519
תפיסת הטוב והרע,הפוטוגניות,המלודרמה,הסיפור האנושי והסולידריות ,שומרי הסף, קהל היעד והשוואה בין "ידיעות" ו"הארץ".
5,421 מילים (כ-16.5 עמ'), 7 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 41524
מודלים תקשורתיים וניתוח המאמר.
3,434 מילים (כ-10.5 עמ'), 4 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 41597
תקשורת, חברה וטכנולוגיה, זיכרון וידע פוליטי, השפעת הטלביזיה הציבורית, טופולוגיה של סוגי שידור ודעת הקהל על ביקור סאדאת.
5,514 מילים (כ-17 עמ'), 9 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 50465
עבודה זו מנסה לבחון את השפעתה של ההתקוממות הפלשתינאית על החברה הישראלית מההיבטים של אלימות, עבריינות ודעת קהל.
5,937 מילים (כ-18.5 עמ'), 20 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 50564
דיון בחוסר המידע והדיס-אינפורמציה ביחסי ארה"ב-ברה"מ במאה העשרים.
2,222 מילים (כ-7 עמ'), 3 מקורות, 143.95 ₪
עבודה מס' 50657
בדיקת השוק, פלחי שוק, הגדרת מטרות שיווקיות, תהליך הפרסום, עיצוב המוצר ושאלון להכרת הקהל.
5,923 מילים (כ-18 עמ'), 0 מקורות, 276.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 57