עבודה מס' 040519
מחיר: 228.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תפיסת הטוב והרע,הפוטוגניות,המלודרמה,הסיפור האנושי והסולידריות ,שומרי הסף, קהל היעד והשוואה בין "ידיעות" ו"הארץ".
5,421 מילים ,7 מקורות
"השם עיתון נגזר מן המילה הגרמנית "צייטונג", שמשמעותה "זמן", "עת". דהיינו - תפקידו נתפס כעדכון הקורא במידע על המתרחש ובפרשנות שלו. האסכולה הבריטית הרחיבה את היריעה במושג NEWSPAPER, שהעלה את חשיבות המושג "חדשות". תפקידו המרכזי של העיתון, איפוא, לספק לקוראיו מידע מעודכן ופרשנות על משמעויותיו והשלכותיו" (בן-אליעזר, 1990, עמ' 27).
מילותיו אלו של ד"ר יריב בן אליעזר מסכמות יפה את תפקידה של העיתונות הכתובה. אולם, העיתונים המוכרים לנו אינם הומוגניים, והחלוקה בינהם היא לעיתים ברורה ולעיתים מטושטשת.
מאמר זה יערוך בדיקה השוואתית בין שני עיתונים ישראליים הנחשבים למייצגים שני ז'נרים שונים - "ידיעות אחרונות" מיום ו', 24.11.95, העיתון הנפוץ, הפופולארי והעממי יותר. ומולו - "הארץ" מאותו תאריך, העיתון הפחות נפוץ, האיכותי והאליטיסטי יותר. חלקו הראשון של המאמר יעלה את התאוריות והטכניקות המבדילים בין עיתונות פופולארית לעיתונות איכותית, ואילו בחלקו השני של המאמר אנסה לבדוק האם ההבדלים אלו עומדים במבחן המציאות.
תוכן העניינים:
1. מבוא
2. הטוב והרע הנתפסים בשני סוגי העיתונים
3. הפוטוגניות, המלודרמה, הסיפור האנושי והסולידאריות
4. שומרי הסף
5. קהל היעד
6. השוואה בין עיתון 'ידיעות אחרונות לבין עיתון 'הארץ'
7. סיכום ומסקנות
8. ביבליוגרפיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "העיתונות הפופולארית מול זו האיכותית", סמינריון אודות "העיתונות הפופולארית מול זו האיכותית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.