היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 17
עבודה מס' 68757
אופני הייצוג וההסמלה של פלחי האוכלוסייה השונים בחברה הישראלית, בזיקה לערכי ה"מוסר", כפי שהללו מופיעים בתוכנית המציאות של הכט: "מה אתם הייתם עושים?"
4,640 מילים (כ-14.5 עמ'), 10 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 62941
מהי הדרך השיווקית הטובה ביותר, כדי להפיק את המרב מכוח הקנייה המצוי בידי בני הנוער?
7,109 מילים (כ-22 עמ'), 26 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 23022
תיאור המוצר, פלח השוק, האסטרטגיה השווקית, טקטיקת המסר ותמהיל התקשורת.
4,324 מילים (כ-13.5 עמ'), 12 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 41494
תמהיל שיווק, פלחי השוק, בחירת ערוצי התקשרות ושיטת התקציב.
2,994 מילים (כ-9 עמ'), 7 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 50468
תיאור החברה, פלח השוק, תמהיל השיווק והאסטרטגיה של החברה.
1,812 מילים (כ-5.5 עמ'), 3 מקורות, 155.95 ₪
עבודה מס' 50657
בדיקת השוק, פלחי שוק, הגדרת מטרות שיווקיות, תהליך הפרסום, עיצוב המוצר ושאלון להכרת הקהל.
5,923 מילים (כ-18 עמ'), 0 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 50762
העבודה עוסקת בפיתוח תיירותי לעונת החורף בדרום ים המלח עבור פלח השוק של צעירים בגילאים .20-35
3,308 מילים (כ-10 עמ'), 10 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 60340
סלקום , 2001
ניתוח שיווקי ותקשורתי של החברה וקמפיין פרסום עבור פלח השוק החרדי.
5,749 מילים (כ-17.5 עמ'), 10 מקורות, 205.95 ₪
עבודה מס' 60493
ניתוח סביבת הארגון ופלחי שוק פוטנציאליים.
3,256 מילים (כ-10 עמ'), 4 מקורות, 168.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 17