היישום אינו מחובר לאינטרנט

סלקום

עבודה מס' 060340

מחיר: 205.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שיווקי ותקשורתי של החברה וקמפיין פרסום עבור פלח השוק החרדי.

5,749 מילים ,10 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

הארגון עליו מבוססת עבודה זו היא חברת התקשורת הסלולרית - "סלקום".
"סלקום" החלה את פעילותה המסחרית ביוני 1994, לאחר שזכתה במכרז של משרד התקשורת, להפעיל רשת סלולארית שניה בישראל (לאחר "פלאפון"). "סלקום" זוקפת לעצמה פעילות מהפכנית בתחום התקשורת בישראל. בזכות רשת סלולארית איכותית בכיסוי כלל ארצי, במחירים נמוכים, איכות ושירות יוצא דופן, הפכה "סלקום" לחברת התקשורת המועדפת בישראל.
המוצר עליו תדון עבודה זו, הנו למעשה שירות סלולארי, המופעל באמצעות טכנולוגיה סלולארית, אותה מייבאת "סלקום" לישראל, שירות אותו מספקת חברת "סלקום" ללקוחותיה בכל הארץ.
הניתוח מתחיל בניתוח שיווקי של סביבת המאקרו באמצעות מודל PEST, סביבת המיקרו באמצעות מודל חמש הכוחות של פורטר, וניתוח סיכונים והזדמנויות באמצעות מודל SWOT.
בשלב הבא העבודה מנסה לפלח את השוק בעבודה לפי משתני פילוח: מידת אדיקות לדת (היהודית) ולפי תת משתנה הגיל. ונכנסת לנישה החרדית ונישת הנוער.
בהמשך נבחנת התנהגות הצרכנים של קהל היעד שנבחר לפי מודלים שונים כמו מודל PAGES ומפת FCB, הבוחנת את מעורבות הקנייה של הצרכנים.
השלב הבא בעבודה הינו הגדרת היעדים השיווקיים של הפירמה בהתבסס על מודל SMART, ולאחר מכן הגדרת וקביעת היעדים התקשורתיים של הפירמה לגבי קהלי היעד שנבחרו.
לאחר מכן נבחנת החלטות המקור והמסר לתמהיל התקשורתי המתוכנן לגבי קהל היעד החרדי, תוך הדגשת סוגי המקור, לכל פרסום. השלב האחרון לפני הקמפיין הינו הגדרת תמהיל הקידום והתקשורת השיווקית, המתייחס לארבעת מרכיבי התמהיל: פרסום, קידום מכירות, יחסי ציבור ומכירה אישית.
לבסוף מתואר קמפיין פרסום מלא עבור פלח השוק החרדי בלבד. שלבי הקמפיין הפרסומי יפורטו לפי מודל Dagmar, שהוזכר עבור פלח שוק זה ביעדים התקשורתיים.

תוכן עניינים:
מבוא
1.1הארגון
1.2המוצר
.2הסביבה העסקית
2.1סביבת המאקרו
2.2סביבת המיקרו
2.3ניתוח SWOT
3. פילוח השוק והתנהגות צרכנים
3.1 פילוח השוק
3.2 התנהגות צרכנים
3.2.1 מערך הצרכים והתועלות
3.2.2 תהליך הקנייה
3.2.3 גורם המעורבות בקנייה
4. היעדים השיווקיים של הפירמה
5. היעדים התקשורתיים של הפירמה
5.1 מטרות הפרסום
5.2 קביעת היעדים התקשורתיים לפי מדרג השפעות הפרסום
6. אסטרטגיה תקשורתית אינטגרטיבית
6.1 החלטות המקור
6.1.1 הגברת אמינות המקור
6.2 החלטות המסר
6.3 תמהיל הקידום והתקשורת השיווקית
6.3.1 פרסום
6.3.2 קידום מכירות
6.3.3 יחסי ציבור
6.3.4 מכירה אישית
7. ניהול הפרסום - שלבי הקמפיין ע"פ גישת Dagmar
7.1 שלב יצירת המודעות
7.1.1 המקור
7.1.2 המסר
7.1.3 תמהיל הקידום והתקשורת השיווקית
7.2 שלב ההבנה
7.2.1 המקור
7.2.2 המסר
7.2.3 תמהיל הקידום והתקשורת השיווקית
7.3 שלב המחויבות
7.3.1 המקור
7.3.2 המסר
7.3.3 תמהיל הקידום והתקשורת השיווקית
7.4 שלב הפעולה
7.4.1 המקור
7.4.2 המסר
7.4.3 תמהיל הקידום והתקשורת השיווקית
8. ביבליוגרפיה
9. נספחים
9.1 הסביבה העסקית - סביבת המאקרו
9.1.1 כוחות פוליטיים Political -
9.1.2 כוחות כלכליים Economical -
9.1.3 כוחות חברתיים תרבותיים Social -
9.1.4 כוחות טכנולוגיים Technological -
9.2 הסביבה העסקית - סביבת המיקרו

מקורות:

גבע א. (1994), התנהגות צרכנים - החלטות קנייה, האוניברסיטה הפתוחה, כרכים I ו-II.
הורניק וליברמן (1994), ניהול הפרסום, האוניברסיטה הפתוחה, כרכים א', ב'.
הורניק י. (1987), ניהול השיווק - שיטות, עיונים ואסטרטגיות, האוניברסיטה הפתוחה, כרך ד'.
יזרעאלי ד. (1994), שיווק הלכה למעשה, אוניברסיטת תל אביב, צ'ריקובר מוציאים לאור בע"מ.
קוטלר פ., ארמסטרונג ג. (1991) עקרונות השיווק, הוצאת המכון לפריון העבודה והייצור, כרכים א', ב'.
שרון-ריבלין ו., (2000), בגובה העיניים, http://www.globes.co.il/serve/globes/ArticleView.asp?did=184115, ב - 18/04/2001
שרון-ריבלין ו., (2001), סלקום משקיעה מעל מיליון דולר בקמפיין , הגיע ל - 2 מיליון לקוחות, http://www.globes.co.il/serve/globes/ArticleView.asp?did=477235, ב - 27/04/2001

תגים:

חרדי · נוער · פרסום · קמפיין · שיווק · תקשורת

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סלקום", סמינריון אודות "סלקום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.