סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪
מקצוע:
---
אמנות
אנתרופולוגיה
ביולוגיה
גיאוגרפיה
היסטוריה
הנדסה
חינוך
חשבונאות
יהדות
כלכלה
לימודי א"י
מדעי המדינה
מזרח אסיה
מחשבים
מנהל עסקים
משפטים
סוציולוגיה
ספרות
עבודה סוציאלית
פילוסופיה
פסיכולוגיה
קולנוע ותאטרון
קרימינולוגיה
תיירות
תקשורת
עבודה מס':
רכישת עבודה
מכירת עבודה
אודות
שרות לקוחות
היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 81
1
2
3
4
5
6
עלויות
להיות
עשויות
עושות
עיוות
עבודה מס'
71012
הוסף לסל
השפעת סוגי תגמולים בארגון על כוונת עזיבתם של עובדים
, 2020
האם למערכת התגמולים בארגון ישנה השפעה על כוונת עזיבה של עובדים ואם כן מהי מערכת התגמולים אשר מפחיתה כוונת עזיבה זו?
6,384 מילים (
כ-19.5 עמ'
), 17 מקורות, 299.95 ₪
עבודה מס'
60402
הוסף לסל
הקשר בין הלימה לתפקיד ושביעות רצון לבין כוונות עזיבה ביחידה צבאית
, 2001
ניתוח מאפייני תפקיד והלימה לתפקיד, כמו גם שביעות רצון וכוונות עזיבה ביחידה צבאית.
13,521 מילים (
כ-41.5 עמ'
), 85 מקורות, 435.95 ₪
עבודה מס'
60673
הוסף לסל
הקשר בין סגנון ניהול לבין שביעות רצון לבין ניידות עובדים (כוונות עזיבה)
, 2001
הצעת מחקר הכוללת את המשתנים- שביעות רצון, כוונות עזיבה וסגנון ניהול.
3,215 מילים (
כ-10 עמ'
), 20 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס'
62255
הוסף לסל
הקשר בין שביעות רצון ומוטיבציית העובד לבין כוונות עזיבה באגף השירות בחברת בזק-כל תקשורת
, 2001
מחקר הבודק את ההשלכות היישומיות שיש לירידה במוטיבציה בכל הנוגע לעזיבת העובדים.
8,840 מילים (
כ-27 עמ'
), 35 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס'
62511
הוסף לסל
השפעת סגנונות הניהול על כוונות עזיבה של עובדים במשרד הביטחון
, 2000
איזה סגנון ניהול משפיע לרעה על עזיבת העובדים ובאיזו מידה?
11,118 מילים (
כ-34 עמ'
), 23 מקורות, 337.95 ₪
עבודה מס'
63727
הוסף לסל
הקשר בין אוטונומיה בתפקיד לשביעות רצונם וכוונות העזיבה של נציגי שירות לקוחות
, 2005
הקשר בין אוטונומיה בתפקיד לשביעות רצונם וכוונות העזיבה של נציגי שירות הלקוחות במוקד העסקי של חברת "פלאפון תקשורת".
14,723 מילים (
כ-45.5 עמ'
), 94 מקורות, 433.95 ₪
עבודה מס'
63851
הוסף לסל
מוטיבציה וכוונות עזיבה
, 2003
הקשר בין גורמים להעדר מוטיבציה וכוונות עזיבה בקרב המנהלים הזוטרים והאם מחויבותם הארגונית משפיע על כך.
12,198 מילים (
כ-37.5 עמ'
), 46 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס'
64035
הוסף לסל
הסיבות לעזיבה של לקוחות בבנק יהב
, 2002
הקשר בין שחיקת העובדים בבנק לאי שביעות רצונם בעבודה לבין הסיבות לעזיבת לקוחות
8,110 מילים (
כ-25 עמ'
), 46 מקורות, 300.95 ₪
עבודה מס'
64106
הוסף לסל
הקשר בין מחויבות אירגונית, סגנון ניהול וכוונות עזיבה בחברת הביטוח "שמגד" - הצעת מחקר
, 2002
בחינת הגורמים המשפיעם על עזיבתם של עובדים את החברה, כמו סגנון ניהול סמכותי וירידה ברמת המחוייבות של העובד כלפי הארגון.
4,729 מילים (
כ-14.5 עמ'
), 23 מקורות, 191.95 ₪
עבודות [1–9] מתוך 81
1
2
3
4
5
6
כל הזכויות שמורות Copyright © 2002 — 2024
Ubank
Terms Of Use
•
Privacy Policy