היישום אינו מחובר לאינטרנט

הסיבות לעזיבה של לקוחות בבנק יהב

עבודה מס' 064035

מחיר: 300.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר בין שחיקת העובדים בבנק לאי שביעות רצונם בעבודה לבין הסיבות לעזיבת לקוחות

8,110 מילים ,46 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

המטרה המרכזית של מחקר זה היא לבדוק את הקשר בין גורמי לחץ ושחיקה לבין שביעות רצון במקום העבודה. מחקר זה נועד לענות על מספר שאלות עיקריות כגון: האם קיים קשר בין גורמי לחץ ושחיקה לבין שביעות רצון העובדים - ומהי רמת הקשר? האם קיימים הבדלים במידת שביעות הרצון בין העובדים השונים? האם קיימים הבדלים ברמת שביעות הרצון מהעבודה לבין משתנים סוציו-דמוגרפיים כגון: מין, גיל, השכלה ומצב משפחתי? האם קיים קשר בין סוג התפקיד למידת השביעות רצון בעבודה? וכיוצ"ב.

תוכן העיניינים
פרק 1 - מבוא
1.1 הארגון
1.2 הבעיה העיסקית
1.3 מטרות המחקר וחשיבותו
1.3.1 מטרה מחקרית
1.3.2 מטרה יישומית
1.4 רציונאל המחקר
1.5 הגדרות משתני המחקר
פרק 2 - סקירת ספרות
לחץ
שחיקה
הקשר בין לחץ לבין שחיקה
שביעות רצון בעבודה
הגדרות למשתנה שביעות רצון
מודלים של המושג שביעות רצון
מודל סיפוק הצרכים
מודלים אחרים: מודל מענה על ציפיות ומודל ההוגנות
שביעות רצון כמשתנה רב ממדי
הבדלים בהתייחסות לשביעות רצון במגזרים שונים
הבדלים בהתיחסות לשביעות רצון במחלקות שונות באותו ארגון.
הבדלים בהתייחסות לשביעות רצון בקרב עובדים שונים
היעדר הסכמה באשר לרציפות המשתנה
מדידת שביעות רצון: מושג כללי או חלוקה לממדים.
הקשר בין לחץ ושחיקה ואי שביעות רצון
מודל המחקר
השערות המחקר
פרק 3: מתודולוגיה
מערך המחקר
אוכלוסיית המחקר
שיטת הדגימה
כלי המחקר
שיטת ניתוח הנתונים
פרק 4: ממצאים עיקריים
גרף מספר 1: מין
גרף מספר 2: התפלגות השכלה
גרף מספר 3: התפלגות גיל
גרף מספר 4: מצב משפחתי
גרף מס' 5: התפלגות תפקידים
טבלה מס' 1: תחושות העובדים כלפי מקום עבודתם
טבלה מס' 2: כיצד באות לידי ביטוי התחושות בעבודה?
טבלה מס' 3: שביעות הרצון של העובדים
טבלה מס' 4: מתאם פירסון בין תחושות העובדים כלפי מקום עבודתם לבין שביעות רצונם
טבלה מס' 5: מתאם פירסון בין תאור תחושות העובדים לבין שביעות רצונם ממקום העבודה
פרק 5 - דיון וניתוח
פרק 6 - סיכום מסקנות והמלצות
מסקנות
המלצות
מגבלות המחקר
ביבליוגרפיה
נספחים

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת את קובצי האקסל וה- SPSS

קטע מהעבודה:

בנק "יהב", הינו בנק מסחרי הנותן שירותי בנקאות לעובדי מדינה ולעובדים בסקטור הציבורי הכולל מספר סניפים וסניפונים ברחבי הארץ.
בבנק "יהב" בסניף נתניה, מועסקים כ - 35 עובדים מהם כ - 15 בתפקידי ניהול ומנהלה והשאר מתפקדים כפקידים זוטרים.
בשנה האחרונה גוברות התלונות מקרב עובדי הבנק על עומס יתר בעבודה - תופעה אשר פוגעת ברמת תיפקודם ובצורך להשאר שעות נוספות מעבר לשעות המקובלות במהלך העבודה הרגילה. עובדה זו גם כן משפיעה ברמה השלילית על שביעות הרצון הכללית של העובדים.
הבעיה העסקית המתוארת השפיעה על כך שכ - 5% מלקוחות הבנק עזבו את בנק "יהב" בסניף נתניה, לאחר שהתלוננו על מתן שירות לקוי וטיפול כושל בבעיותיהם.
הבעיה אופיינה בטיפול לא יסודי בבעיות שהופנו על ידי הלקוחות. הלקוח הופנה מפקיד לפקיד - דבר אשר גרם למטרד מצידו של הלקוח והשפיע על משך זמן רב בטיפול בתלונותיו.

תגים:

שחיקה · בעבודה · לחץ · שביעות · רצון · לקוחות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הסיבות לעזיבה של לקוחות בבנק יהב", סמינריון אודות "הסיבות לעזיבה של לקוחות בבנק יהב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.