עבודה מס' 064035
מחיר: 300.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הקשר בין שחיקת העובדים בבנק לאי שביעות רצונם בעבודה לבין הסיבות לעזיבת לקוחות
8,110 מילים ,46 מקורות ,2002
המטרה המרכזית של מחקר זה היא לבדוק את הקשר בין גורמי לחץ ושחיקה לבין שביעות רצון במקום העבודה. מחקר זה נועד לענות על מספר שאלות עיקריות כגון: האם קיים קשר בין גורמי לחץ ושחיקה לבין שביעות רצון העובדים - ומהי רמת הקשר? האם קיימים הבדלים במידת שביעות הרצון בין העובדים השונים? האם קיימים הבדלים ברמת שביעות הרצון מהעבודה לבין משתנים סוציו-דמוגרפיים כגון: מין, גיל, השכלה ומצב משפחתי? האם קיים קשר בין סוג התפקיד למידת השביעות רצון בעבודה? וכיוצ"ב.
תוכן העיניינים
פרק 1 - מבוא
1.1 הארגון
1.2 הבעיה העיסקית
1.3 מטרות המחקר וחשיבותו
1.3.1 מטרה מחקרית
1.3.2 מטרה יישומית
1.4 רציונאל המחקר
1.5 הגדרות משתני המחקר
פרק 2 - סקירת ספרות
לחץ
שחיקה
הקשר בין לחץ לבין שחיקה
שביעות רצון בעבודה
הגדרות למשתנה שביעות רצון
מודלים של המושג שביעות רצון
מודל סיפוק הצרכים
מודלים אחרים: מודל מענה על ציפיות ומודל ההוגנות
שביעות רצון כמשתנה רב ממדי
הבדלים בהתייחסות לשביעות רצון במגזרים שונים
הבדלים בהתיחסות לשביעות רצון במחלקות שונות באותו ארגון.
הבדלים בהתייחסות לשביעות רצון בקרב עובדים שונים
היעדר הסכמה באשר לרציפות המשתנה
מדידת שביעות רצון: מושג כללי או חלוקה לממדים.
הקשר בין לחץ ושחיקה ואי שביעות רצון
מודל המחקר
השערות המחקר
פרק 3: מתודולוגיה
מערך המחקר
אוכלוסיית המחקר
שיטת הדגימה
כלי המחקר
שיטת ניתוח הנתונים
פרק 4: ממצאים עיקריים
גרף מספר 1: מין
גרף מספר 2: התפלגות השכלה
גרף מספר 3: התפלגות גיל
גרף מספר 4: מצב משפחתי
גרף מס' 5: התפלגות תפקידים
טבלה מס' 1: תחושות העובדים כלפי מקום עבודתם
טבלה מס' 2: כיצד באות לידי ביטוי התחושות בעבודה?
טבלה מס' 3: שביעות הרצון של העובדים
טבלה מס' 4: מתאם פירסון בין תחושות העובדים כלפי מקום עבודתם לבין שביעות רצונם
טבלה מס' 5: מתאם פירסון בין תאור תחושות העובדים לבין שביעות רצונם ממקום העבודה
פרק 5 - דיון וניתוח
פרק 6 - סיכום מסקנות והמלצות
מסקנות
המלצות
מגבלות המחקר
ביבליוגרפיה
נספחים
הערת מערכת: העבודה אינה כוללת את קובצי האקסל וה- SPSS
שחיקה · בעבודה · לחץ · שביעות · רצון · לקוחות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הסיבות לעזיבה של לקוחות בבנק יהב", סמינריון אודות "הסיבות לעזיבה של לקוחות בבנק יהב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.