עבודה מס' 064369
מחיר: 249.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תיאור תמהיל שיווק ופירוט מספר שיטות להעברת מידע מהמפרסם לנמען.
5,716 מילים ,10 מקורות ,2003
שוק התקשורת הבינלאומי בישראל נמצא היום בתחרות גוברת מאז כניסתן של חברות תקשורת, לאחר זכיתן במכרז של משרד התקשורת על השיחות הבינלאומיות בישראל.חברת "קווי זהב", הזוכה הראשונה במכרז של משרד התקשורת במתן שירותים בינלאומיים, מציעה ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים מגוון של שירותים ומוצרים המאפשרים ללקוחות התקשרות לחו"ל ומחו"ל בדרך מהירה, זולה ויעילה.בהתקשרות מחו"ל, מציעה חברת "קווי זהב" את מוצר כרטיס החיוג באמצעותו הלקוח מחייג מכל מקום ולכל מקום בעולם ומחויב בתעריפים זולים במיוחד. במהלך שנות פעילותה של החברה, יצאו לשוק חברות תקשורת סלולרית שונות שמאפשרות ללקוחותיהם התקשרות לחו"ל ומחו"ל באמצעות מכשיר הסלולרי כשהתמקדותן היא על נוחות בהתקשרות ופחות על המחיר אותו הלקוח משלם עבור נוחות זו. לקוחות מצאו כי, עיקר הנוחות מתמקד על ההתקשרות מחו"ל באמצעות מכשיר הסלולרי ושינו את העדפתם בהתאם. השינוי הביא לירידה משמעותית ברווחיות החברה במכירת מוצר כרטיס החיוג והיום פחות ופחות לקוחות פונים למוקד שירות הלקוחות של החברה ומבקשים את המוצר לפני יציאתם לחו"ל. חשוב לציין כי, העבודה תתמקד על פילוח בקרב הלקוחות הפרטיים.
העבודה הנוכחית תציע מספר נקודות בהן יכול המפעיל להגביר את האטרקטיביות של המוצר אצל הנוסעים לחול, למרות יתרונות המכשירים הסלולריים.
ראשית יסקר מהו תמהיל השיווק ומספר שיטות להעברת מידע מהמפרסם לנמען ולאחר מכן מהמלצות לגבי פרסום ושיווק כרטיבי החיוג.
ראשי פרקים:
1.תאור מוצר
2.תמהיל שיווק - ארבעת ה- P
3.מיצוב מחדש
4.הקמת אתר אינטרנט לרכישת הכרטיסים ומידע עליהם
5.ביבליוגרפיה
נווה א., (2002) אפקטיביות פרסומות בזמן משבר, רמת גן.
לבנון (1995), התנהגות צרכנים, תל-אביב.
Belk R.W Et All (1982), "Development Recognition Of Consumption Symbolism", Journal Of Consumer Research, 9, June Pp.4-12.
Christ, Rick, Put Your Direct Mail To The Test, New York, 1998, Pp.P20 24,26 May 1998.
Frank, Ronald E. And William F. Massy (2001), "Effects Of Short-Term Promotional Strategy On Selected Segments," In Promotional Decisions Using Mathematical Models, Patrick M. Robinson, Ed, Boston: Allyn And Bacon, 147-225.
Gary F. Mckinnon J.Patrick Kelly E. Doyle Robinson "Sales Effects Of Point-Of-Purchase In-Store Signing" Journal Of Retailing Volume 57 Number 2 Summer 1981
Goldberg J. Et All (1999), "Toward Identifying The Inventive Templates Of New Products: A Channeled Ideation Approach", Journal Of Marketing Research, May, Pp.200-210.
Indrajit Sinha Rajeev Batra (1999), "The Effect Of Consumer Price Connsciousness On Private Label Purchase International Journal Of Research In Marketing" 16(1999) Pp. 237 -251.
Kelly, J.(2000), " Sales Effects Of In-Store Signing : A Field Study" Unpublished Paper Presented At The Annual Convention Of The National Retail Merchants Association, New York.
Lee Barnes (1990) "Using Color Preferences In Magazine Advertising" Journal Of Advertising Research
אסטרטגיה · עסקית · שיווק · סלולר · טלפון · נייד · צרכנים · פלאפונים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הדרכים בהן ניתן להגביר את אטרקטיביות כרטיסי החיוג לחו"ל על פני הטלפונים הסלולריים", סמינריון אודות "הדרכים בהן ניתן להגביר את אטרקטיביות כרטיסי החיוג לחו"ל על פני הטלפונים הסלולריים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.