היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקמפיין התקשורתי של תנובה בהחדרת יופליי לשוק

עבודה מס' 060945

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הקמפיין, התמהיל השיווקי הקיים, נכסיות המותג והמלצות לשיפור הנכסיות ואסטרטגייה ליישום שיפור הנכסיות.

5,474 מילים ,15 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

העבודה מנתחת את הקמפיין השיווקי שנבחר להחדרת יופליי, ע"י חברת תנובה.
בעבודה מובא רקע על החברה, הענף והמותג החדש: יופליי. מבוצע ניתוח SWOT, פילוח שוק, זיהוי קהל המטרה של יופליי, ביצוע מיפוי תפיסתי ובחירת אסטרטגיה תוך השוואת המותג לדנונה של שטראוס - המתחרה העיקרית. כן מובאים תיאור נקיטת אסטרטגיית החדרה בה נקטה תנובה; ותיאור תמהיל השיווק מצב קיים תוך התייחסות ל 4P ובמיוחד לתקשורת (מסרים, כלי פרסום וכד'). פרק מיוחד בעבודה מטפל בנכסיות המותג - קיימת ורצויה - תוך הבאת המלצות לשיפור נכסיותו. פרק נוסף מביא את האסטרטגיה התקשורתית לשיפור נכסיות המותג תוך התייחסות למודלים של SOSTAC ו SMART. ניתוח מסר יעיל לפי מודל AIDA, ושיקולי תקציב וחלוקת העוגה התקשורתית לפי תפיסה משולבת (IMC). בפרק האחרון מובא תמהיל שיווק ליישום לאור הניתוחים השונים וההמלצות השונות.

תוכן עניינים:
פרק 1: מבוא
1.1 תנובה רקע כללי
YOPLAIT 1.2 רקע כללי
פרק 2: פילוח שוק
פרק 3: מיפוי תפיסתי ואסטרטגיה
3.1 מיפוי תפיסתי
3.2 אסטרטגיית החדרה
פרק 4: תמהיל השיווק - מצב קיים
פרק5: נכסיות המותג
5.1 נכסיות כוללת רצויה
5.2 נכסיות קיימת של המותג
5.3 בעיות בנכסיות קיימת
5.4 המלצות לשיפור נכסיות המותג
פרק 6: אסטרטגיה תקשורתית לשיפור נכסיות המותג
6.1 תכנון אסט' תק' שיווקית לפי מודל SOSTAC
6.2 שיקולי תקציב וחלוקת העוגה התקשורתית
פרק 7: תמהיל השיווק - יישום
פרק 8 : בחינת העתיד
ביביליוגרפיה

מקורות:

הורניק י., (1998 ) שיטות שיווק כשיטות מלחמה.
הורניק י., ליברמן י. (1996), ניהול הפרסום, תל אביב , אוניברסיטה פתוחהיזרעאלי ד., (1999), שיווק הלכה למעשה, אוניברסיטת תל-אביב.קוטלר פ., אמסטרונג ג., (1991) , עקרונות השיווק, הוצאת המכון לפריון עבודה קוטלר והורניק,( 2000) , ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוח מהדורה תשיעית.
Aaker D.A, (1991) "Manageing Brand Equity" New York free press.
Betts P. (1998), Marketing Communications Strategy - CIM Study Text, 5th edition, Manchester Metropolitan University.Fill C., (1999), Marketing Communications, Prentice Hall, 2th edition.Kotler P., Amstrong G., (1989) , Principles of Marketing, Prentice Hall. Schultz D., Martin D. and Brown W.,
(1984), Strategic Advertising Campaigns, Crain Books, Chicago. Smith, P. R. (1998), Marketing Communication, An Integrated Aproach, Kogan Page.
Palmer A. Hartly B., (1999), Business and Marketing Enviroment, McGraw Hill.
Davis S. Douglass D. (1995), "Holistic Approach to Brand Equity Management, "Marketing News, January 16 pp. 4-5
Pickton D. Broderick A. (2001), Integrated Marketing Communications, Prentice Hall.Srinivas K., Reddy S., Holak Subodh Bhat, (1994) "To Extend or Not to Extend : Success Determinants of Line Extensions " Journal of Marketing Research, May. PP. 243-262

תגים:

adia · cmi · trams · catsos · אסטרטגיית · החדרה · יופליי · לקוחות · מותג · מיצוב · מכירות · מסר · נכסיות · פילוח · פרסום · צרכנים · קידום · שיווק · שיווקי · שיווקית · תמהיל · תנובה · חלב · מזון · תקשורת

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקמפיין התקשורתי של תנובה בהחדרת יופליי לשוק", סמינריון אודות "הקמפיין התקשורתי של תנובה בהחדרת יופליי לשוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.