עבודה מס' 067297
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח השוק ובחינת מיזם לשיווק יודאיקה באמצעות מסחר אלקטרוני.
4,239 מילים ,2008
חברת "מגש הכסף" היא קמעונאי וירטואלי, כלומר חנות הקיימת רק ברשת האינטרנט. החברה תעסוק במסחר אלקטרוני של פריטי יודאיקה ואומנות יהודית ותפעל כעסק מקוון טהור עפ"י מודל B2C, כלומר עסקאות הנקשרות בין האתר לבין הצרכנים הסופיים [עסקאות קמעונאיות]. החברה לא תייצר את המוצרים בעצמה אלא תרכוש אותם מיצרני היודאיקה הפועלים בענף ולמעשה תשמש כ"קניון וירטואלי" לקניית פריטי יודאיקה.
יצרני היודאיקה מהם תרכוש החברה את הפריטים, יהיו הן יצרני יודאיקה מובילים שעוסקים בייצור תעשייתי של אלפי פריטים בשנה ושיהיו מעוניינים בערוץ הפצה נוסף, והן אמנים פרטיים שמייצרים מספר פריטים קטן בעבודת יד ושלהם תינתן "במה ראשונה" להפצת מוצריהם.
הבעיה השיווקית בענף טמונה בתחום התנהגות הצרכנים. שוק מוצרי היודאיקה הינו שוק שמאופיין בהרגלי צריכה מסורתיים. מרבית הצרכנים מעדיפים להגיע לחנות, לראות, להריח ולמשש את המוצר באופן מוחשי בטרם ירכשו אותו. צרכנים אלו רואים באתרי האינטרנט מקור המספק מידע ומשמש כלי עזר בשיקולי הרכישה ולא ערוץ רכישה נוסף, ובוודאי שלא עיקרי.
יודאיקה · כסף · תכשיטים · יזמות אינטרנט
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שוק היודאיקה בישראל", סמינריון אודות "שוק היודאיקה בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.