עבודה מס' 050240
מחיר: 179.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תקציר מנהלים, מבנה התחנה ויעודה, ערך מוסף ללקוח, 4-P, דמות השוטר, ניתוח TQM ,PEST ובית האיכות.
2,248 מילים ,3 מקורות ,1998
המטרה
להראות באופן ברור את שרשרת הערכים והצרכים של הלקוח מנקודת מבט של צרכן שרותי המשטרה (תחנת משטרת דימונה).
להציג את מיטב משתני הניהול של תחנת משטרת דימונה בתוספת ערך ללקוח.
תוכן העניינים:
1. תמצית מנהלים - תחנת משטרת דימונה.
2. עץ מבנה.
3. יעוד.
4. ערך מוסף ללקוח.
.4 - P .5
6. תרשים הגשת תלונה .
7. דמות השוטר.
8. ניתוח P.E.S.T.-
9. ניתוח מתחרים.
10. שרשרת הערך ללקוח - (פורטר).
T.Q.M. .11 - בתחנה.
12. עלויות ללקוח.
13. בית האיכות.
קוטלר, ארמסטרונג, 1991 "עקרונות השיווק" - המכון לפיריון עבודה.
פורטר, א.מ. 1991 "אסטרטגיה תחרותית", הוצ' עתרת.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מתן ערך ללקוח-בדיקת הנושא במשטרת דימונה", סמינריון אודות "מתן ערך ללקוח-בדיקת הנושא במשטרת דימונה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.