עבודה מס' 051049
מחיר: 155.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הארגון עליו נעשתה עבודה זו הוא ועד בית ולגביו נבדקה שרשרת ערך הלקוח.
1,992 מילים ,2 מקורות ,2000
תוכן העניינים:
פרק 1 - הארגון
1.1 אתר הארגון
1.2 חזון הארגון
1.3 נכסי הארגון
1.4 עובדי הארגון
1.5 עובדים בשירות הארגון
פרק 2 - שרשרת ערך הלקוח
2.1 נקודות שיפוט
2.2 יחידות עיקריות
2.2.1 לוגיסטיקה נכנסת
2.2.2 תפעול
2.2.3 לוגיסטיקה יוצאת
2.2.4 שירותים מיוחדים
2.3 יחידות תומכות (מסייעות)
2.3.1 תשתית
2.3.2 משאבי אנוש
2.3.3 טכנולוגיה
2.3.4 רכש
פרק 3 - מודל ערך מוסף ללקוח
3.1 מודל ערך מוסף ללקוח
3.2 מודל ערך מוסף - ערך מוצר
3.3 מודל ערך מוסף - ערך שירות
3.4 מודל ערך מוסף - ערך אנושי
3.5 מודל ערך מוסף - מסקנות והערכות
פרק 4 - ביקורת, בקרה ואסטרטגיה
4.1 השגת החזון
4.2 אסטרטגיה: ישום החזון
4.3 בקרה
4.4 ביקורת ומדידתה
נספח
שאלון לדייר
ביבליוגרפיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מתן ערך ללקוח-שרשרת הערך ומפת השירות", סמינריון אודות "מתן ערך ללקוח-שרשרת הערך ומפת השירות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.