עבודה מס' 071130
מחיר: 249.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: מהי אסטרטגיית הגדילה הטובה ביותר לסוכנות שיווק דיגיטלית עם התמחות ממוקדת בעולם ה-B2B
4,391 מילים ,3 מקורות ,2020
עבודה זו תתמקד בלווי עסקי של סוכנות השיווק הדיגיטלית, חברת IV-LEAD.
האתגר עליו התבקשנו להתגבר הינו איתור אסטרטגיית חדירה לשווקים בינלאומיים (מצבת כח אדם, כמות לקוחות ומיקומם, התמחות שירות וכו') תוך כדי בניית תוכנית שיווק שתתאים לחברה בנקודת הזמן בה החברה נמצאת כרגע.
שאלת המחקר שנבחנה- מהי אסטרטגיית הגדילה הטובה ביותר לסוכנות שיווק דיגיטלית עם התמחות ממוקדת בעולם הB2B
לאורך התקופה בה ליווינו את החברה (אורך הפרויקט) בוצעו מספר פגישות עם המנחה האקדמי ומנכ"ל החברה. בפגישות שוחחנו על מנת לראות ולהבין את הצומת המרכזית, ההתלבטויות העיקריות ואת האתגרים המרכזיים העומדים בפני החברה. פגישות אלו סייעו לנו בגיבוש המלצות ואבני דרך שלדעתנו יכולים לסייע לחברה לקדם את עסקיה בארץ ובחו"ל, להבין מהו האתגר המרכזי ולמצוא כיוון נכון להמשך הדרך של החברה.
המלצתנו לחברה הינה התמקדות תחילה בלקוחות ובעובדי עומק אשר מתמחים בעולם האנרגיה הירוקה/ בעולם הקנאביס. לאחר התבססות והתמקצעות בתחומים אלו ולאחר הקמת מערך CRM שיווקי תומך, המלצתנו היא להתרחב לתחומים מגוונים יותר ע"י פנייה לשווקים בינלאומיים כשהמדינות אנגליה ואוסטריה בעיקרם.
תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
פרופיל החברה
האתגר
מתודולוגיית העבודה
ניתוח נתונים
ניתוח SWOT
ממצאים, מסקנות והמלצות לחברה
רפלקציה אישית
נספחים
ביבליוגרפיה
עסקים · שיווק · אסטרטגיה · CRM · B2B · התמחות · לקוחות · דיגיטל · סוכנות · גדילה · רווח · הצלחה · מחלקה · תקשורת · תהליכים · אתר · אפליקציה · שוק · חזון.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בניית תוכנית שיווק אסטרטגית לחברת IV-LEAD", סמינריון אודות "בניית תוכנית שיווק אסטרטגית לחברת IV-LEAD" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.