היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית שיווק לאתר המרחצאות חמי געש

עבודה מס' 066728

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תוכנית שיווק להגברת המודעות בקרב אוכלוסייה מבוגרת מאזור חיוג 09.

4,890 מילים ,9 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

אתר המרחצאות של קיבוץ געש הקרוי בשמו "חמי געש" נמצא על ציר תחבורה הראשי בין נתניה והרצליה, פועל מזה כשנה ומציע 2 בריכות מים טרמו - מינרליים הנובעים מאקויפר מים חמים בסמוך לקיבוץ.
האתר עדיים בראשית דרכו אך כבר פופולרי למדי ומציע שפע של פעילויות מלבד החמים שהנם האטרקציה המרכזית כגון: בריכת שחיה המותאמת לילדים, ג'קוזי, חדר טיפולים, מסעדה, כרי דשא למנוחה, במת אירועים ולינה כפרית בסמוך.
האתר פתוח בכל ימות השבוע ופונה לפלחי שוק שונים המגיעים בעיקר ממרכז הארץ.
לאתר תדמית חיובית והוא שומר בקנאות על יחודו כאתר המרחצאות של מרכז הארץ.
עבודה זו הנה תוכנית שיווק לשנת 2002 הפונה לאוכלוסייה מבוגרת שבידה הרבה זמן פנוי והכנסה פנויה המגיעה לאתר ממרכז הארץ בעיקר מאזור חיוג 09.

תוכן העניינים:
מבוא
חלק ראשון : אסטרטגיה שיווקית
1 . ניתוח תמונת המצב הקיים - שנה נוכחית
1.1 השפעות הסביבה - מודל PESTO
1.2 ניתוח התחרות
1.3 פילוח קהלי יעד - מצב קיים
1.4 תמהיל השיווק הקיים .
1.5 מיצוב
1.6 ניתוח SWOT
1.7 מקורות מידע - ביבליוגרפיה
2 קביעת יעדים שיווקים - שנה הבאה
2.1 פילוח קהלי יעד מצב רצוי
2.2 מיצוב
2.3 תמהיל השיווק הרצוי
2.4 יעדים שיווקיים בהתאם לתמהיל ול - SWOT
2.5 מטרת על - אסטרטגיה שיווקית

חלק שני : תוכנית אופרטיבית
3. תוכנית פעולה ותקציב
3.1 גורמים קריטיים לביצוע המטרות כולל שת"פ
3.2 שמירת מעמד בשווקים קיימים
3.3 פיתוח מוצרים חדשים
3.4 פעולות שיווקיות ע"פ תמהיל השיווק
3.5 לוח גאנט
3.6 תקציב שיווק שנתי
4. תהליכי בקרה
4.1 גופי בקרה
4.2 כלי בקרה
4.3 אבני דרך
נספחים

הערת מערכת: נספחים מס' 2-4 חסרים.

קטע מהעבודה:

1.1.1. מגמות פוליטיות - מאז פרוץ אינתיפאדת "אל אקצה" באוקטובר 2000 חלה ירידה משמעותית בכניסת תיירים לתחומי מדינת ישראל . הירידה בכניסת התיירים השפיעה על כל תעשיית התיירות במדינה, החל משירותי האכסון, ההובלה, ההסעדה וכלה באתרים ובאטרקציות. אתר המרחצאות חמי געש הממוקם על כביש החוף בין נתניה להרצליה סובל רבות מהמצב הביטחוני השורר במדינה שכן כידוע נתניה הסמוכה הפכה להיות יעד להתקפות טרור בשל קרבתה היחסית לגבולות הקו הירוק. בעקבות המצב הנוכחי ישראלים מעדיפים לבלות את חופשותיהם ביעדים מרוחקים מהמרכז כמו בגליל ובגולן או לחילופין בדרום הארץ או אף בחו"ל וממעטים להגיע לביקורים באתרים ובאטרקציות במרכז הארץ, בניהם לאתר חמי געש.

תגים:

מרחצאות געש · תוכנית שיווק · ניתוח PEST · ניתוח SWOT · תקציב · בקרה · אבני דרך · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווק לאתר המרחצאות חמי געש", סמינריון אודות "תוכנית שיווק לאתר המרחצאות חמי געש" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.