היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית שיווק- הרחבת פעילות "קפיטריית רפואה" באוניברסיטת תל אביב

עבודה מס' 064673

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת אסטרטגיית השיווק המומלצת לחברת "גיל כרם בע"מ" המפעילה את הקפיטריה בבנים הרפואה בת"א.

4,859 מילים ,5 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

בשנים האחרונות, עם העליה ברמת החיים, הולכת וגודלת ההוצאה של אנשים על אוכל ובכלל זה על אוכל מחוץ לבית. ההכנסה הגדולה של הפרטים מאפשרת להם לא לאכול בבית אלא בחוץ, בנוחות גבוהה יותר ובמחירים גבוהים יותר.
העבודה הנוכחית תנסה לסקור את אסטרטגיית השיווק המומלצת לחברת "גיל כרם בע"מ" המפעילה את הקפיטריה בבנים הרפואה בת"א.
החברה הוקמה בשנת 1999 ע"י שני שותפים מתחום המזון. בקפיטריה מועסקים 23 עובדים ומספרם משתנה בהתאם לתקופת השנה.
הקפיטריה מחולקת לשלושה מתחמים:
* חלבי- המציע מגון ארוחות לכל אורך היום
* בשרי- בו מוגש אוכל חם הכל מהשעה 11:00 בבוקר ועד 16:00
* סלט בר- מוצע לאורך כל היום.
הקפיטריה פתוחה בימים א- ה רצוף משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הערב.
הקפיטריה מספקת מקום ישיבה לסטודנטים, אוכל ושתייה,עונה על צרכי הלקוחות במתן שירות מעולה ואוכל איכותי, בשילוב של מחירים נמוכים אסתטיות ועיצוב מיוחד.

העבודה תתחלק למספר חלקים וביניהם:
* ניתוח יעוד החברה
* ניתוח SWOT וניתוח PEST
* הצגת החלופות העומדות בפני החברה
* המלצות אסטרטגיות

העבודה מסתמכת על פגישות של שני עורכי העבודה עם מנהלי החברה, וכן בדיקות שנערכו בסביבות האוניברסיטה לבחינת מתחרים, לקוחות וכד'.

תוכן עניינים:
1 מבוא
2 יעוד החברה
3 סביבת ניתוח הפירמה
3.1 סביבה קרובה
3.2 סביבה רחוקה
4 ניתוח הענף
4.1 חסמי כניסה ויציאה
4.2 מעורבות הממשלה
4.3 מודל פורטר
5 מודל SWOT
5.1 חוזק
5.2 חולשה
5.3 איומים
5.4 הזדמנויות
6 השיווק
6.1 אסטרטגיית המחרה
6.2 הפצה
6.3 קידום ופרסום
7 החלטות אסטרטגיות
7.1 קביעת יעדים
7.2 החלופת על פי מטריצה אנסוף
7.3 בחירת החלופה
7.4 ישום החלופה על ידי מרכיבי תמהיל השיווק
8 סיכום
9 ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תחום העיסוק של החברה הוא המזון המוכן- ותת הענף הוא המסעדנות. ענף זה הוא ענף הנמצא בתחרות גבוהה מאוד לאור העובדה כי אין צורך בידע רב על מנת להקים מסעדה.
החברה רואה את עצמה כחברה מתפתחת ומעוניינת להרחיב את פעולותיה ככל שניתן, במגבלות יכולת הזרמת ההון של הבעלים. החברה דוגלת בחדשנות- כל העת מנהלי משתלמים בתערוכות מזון ומכונות להכנת מזון.
על פי תפיסת המנהלים להעדיף גישה של משאבים לעומת שוק, תוך פיתוח יכולות ליבה כך שיקשו על המתחרים לחקותם. לדוגמא: יש ליצור בסיס של אמון ובניית מערכת יחסים ארוכי טווח עם הספקים תוך כך שישרת את מטרותיה.

מקורות:

De Wit Meyer; Strategy, Process, Content Context; Thomson International, 1999
Bojanic D C And Linda J Shea (1997) "Segmentation for a Mutini Restaurant Operation: Taking Location into Account When Advertising" Cornell Hotel@ Restaurant Administration Quarterly V 38 No 4 P 56
http://cqx.sagepub.com/cgi/content/abstract/38/4/56
Brann C. Direct Mail And Direct Response Promotion, Kogan Page, 1998.
Nicholas M. Kiefer and Thomas John Kelly, "Price Recollection and Perceived Value in Restaurants", Cornell hotel@ restaurant administration quarterly v 36 no 1 pp 47-56
Dube, Laurette; Renaghan, (1999) "How Hotel Attributes Deliver The Promised Benefits--Guests' Perspectives On The Lodging Industry's Functional Best Practices", Cornell Hotel Restaurant Administration Quarterly, 40, 5, 89
http://www.highbeam.com/doc/1G1:59520740/How+Hotel+Attributes+Deliver+the+Promised+Benefits--Guests+Perspectives+on+the+Lodging+Industrys+Functional+Best+Practices+(Part+II).html
Resnick P M Et All (1999) "Marketing Can Change Consumer Perceptions Of Healthfulness Of Items Served In A Worksite Cafeteria" Journal Of American Dietetic Assocation V 99 N 10 P 1265
http://www.findarticles.com/p/articles/mi_m0887/is_12_18/ai_58575826
Wendy Marx (1995) "Smart Marketing Are Now Seeing College Students With Dollar Signs In Their Eyes" Management Review

תגים:

מזון · מתחרה · מתחרים · SWOT · פירמה · ניתוח · אסטרטרגיה · מסעדה · פורטר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווק- הרחבת פעילות "קפיטריית רפואה" באוניברסיטת תל אביב", סמינריון אודות "תוכנית שיווק- הרחבת פעילות "קפיטריית רפואה" באוניברסיטת תל אביב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.