עבודה מס' 070294
מחיר: 217.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת מספר מדינות פוטנציאליות לחדירה, בחירת שלוש מדינות מתאימות והצעת אסטרטגיות חדירה.
11,304 מילים ,2007
עבודה זו מנסה להתמודדות עם המשימה של בחירת ארצות יעד חדשות לשיווק בינלאומי, עבור חברת בגיר, חברה בינלאומית מובילה לייצור ושיווק של הלבשה מחויטת.
מהשלב הפרלימינארי בבחירת אזורי היעד, דרך הסינון הראשוני והמשני של המדינות הספציפיות וכלה בבחירה הסופית, עבודה זו לקחה אותנו על פני מדינות רבות בעולם, במסגרת חקר שווקיהן, בניסיון לענות לא רק על השאלה- איזו מדינות עשויות להתאים כשווקים בינלאומיים חדשים עבור בגיר - אלא מהן 2-3 המדינות המתאימות ביותר עבורה בהתחשב במטרות החברה, בניסיון העבר, צפי להצלחה כלכלית ובמשאביה המוגבלים של החברה.
בהמשך עבודה זו נתמקד גם באסטרטגיות פריסה וחדירה מתאימות, וכיצד תוכל בגיר להתחרות בשווקים הנבחרים מול המתחרים בעזרת יתרונותיה התחרותיים.
לבסוף, נציע שיטות חדירה ואופני פעילות בכל אחד מהשווקים שנבחרו על ידינו.
בעבודה זו הושקעו מאמצים בחקר השווקים השונים ונעשה שימוש במקורות מידע ממגוון רחב של מאגרי מידע ואתרים רלוונטיים.
עם סיום קריאת עבודה זו, אנו מקווים כי תצטייר תמונה ברורה יותר של האופציות הרלוונטיות והמתאימות ביותר עבור חברת בגיר בהמשך דרכה הגלובלית.
תוכן עניינים:
הקדמה ורקע כללי- מיהי חברת בגיר?
השלב הפרילימנארי
שלב ב'- סינון ראשוני
שלב ג'- סינון מישני
בחירה סופית
אסטרטגיות ושיטות חדירה- קנדה
אסטרטגיות ושיטות חדירה- ספרד
אסטרטגיות ושיטות חדירה- הולנד
נספחים
העבודה ללא ביבליוגרפיה
שיווק · בינלאומי · בגיר · שווקים · אופנה · ביגוד · הלבשה · חדירה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בינלאומי - חברת בגיר", סמינריון אודות "שיווק בינלאומי - חברת בגיר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.