עבודה מס' 065178
מחיר: 300.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: שיווק קטגוריית מוצרי הפרימיום של תה ערבה לשוק הבינלאומי
4,211 מילים ,12 מקורות ,2006
חברת ערבה נוסדה בשנת 1996 והיא מתמחה בייצור חליטות תה בריאות מצמחי מרפא ייחודיים המבוססים על מסורת עתיקת יומין מהמזרח הרחוק.
כחלק מהאסטרטגיה הגלובלית של חברת ערבה החליטה החברה להיכנס בשלב ראשון לשוק הרוסי הראשון בגודלו בצריכת תה ולאחר מכן לשוק הפולני הידוע כשוק צרכני התה השני בגודלו באירופה.
לאחר ניתוח סביבת המאקרו והמיקרו וניתוח פוטנציאל השוק לפי מודל GE נראה שלחדירת החברה לשוק הפולני יש סיכוי גדול להצליח. השיקול המרכזי שעמד לחברה לחדור לשוק הפולני היה פוטנציאל השוק בהשוואה לשוק המקומי.על מנת להקטין את הסיכונים בשלב הראשון החליטה החברה להקים חברת בת שתייבא את מוצרי החברה לפולין- יצוא ישיר ובשלב מתקדם יותר אם תעמוד ביעדים השיווקים תפתח החברה מפעל ליצור.
החברה החליטה להתמקד בשיווק קטגוריית מוצרי הפרימיום לאחר מחקר שערכה שכן השוק הפולני נמצא בשלב החדירה( לפי מחזור חיי מוצר) בקטגוריה זו וזוהי הזדמנות שיווקית מצוינת לחברה.
במסגרת האסטרטגיה הגלובלית של החברה לפני הכניסה לשוק הפולני החליטה החברה להיכנס לשוק הרוסי שהוא נחשב לשוק אדיר ממדים בצריכת תה הראשון בגודלו -השוק הרוסי מוערך ב כ-200 אלף טון בשנה .
תוכן העניינים:
הצגת החברה
ניתוח הסביבה הבינלאומית- מאקרו ,מיקרו,מודל GE
ניתוח SWOT
אסטרטגית החדירה לשוק הבינלאומי .
אסטרטגיה שיווקית בארץ היעד- מיצוב, עמדה תחרותית(גומחה),אסטרטגיה לוחמנית(שילוב)
תמהיל השיווק
סיכום
ביבליוגרפיה
גלובליזציה · עסקית · משקאות · חמים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בינלאומי - תה ערבה", סמינריון אודות "שיווק בינלאומי - תה ערבה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.