עבודה מס' 068247
מחיר: 302.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: איבחון שיווקי של הסביבה הבינלאומית (בריטניה) והצעת תוכנית אסטרטגית לחדירה והתבססות שיווקית.
8,088 מילים ,4 מקורות ,2010
רשת "לה גופרה" הוקמה בשנת 2003 והביאה עימה קונספט חדש לשוק המתוקים, הקפה והגלידה. הוופל הבלגי הוא ספינת הדגל של הרשת, הוופל מיוצר על פי מתכון סודי ובלעדי אשר מקורו בכפרי בלגיה.
מטרות שיווקיות של הפירמה:
1)הגדלת הרווחים והצמיחה של העסק בשוק היעד.
2)מיצוב החברה כחברה בינלאומית.
3)שיתופי פעולה עם חברות מקומיות בחו"ל .
4)יצירת יתרונות תחרותיים על המתחרים.
5)ניצול ביקושים בחו"ל.
6)שיפור ותכנון מחדש של מוצרי החברה בהתאם לדרישות קהל מדינת היעד.
תוכן עניינים:
הקדמה
הבעיות/ הגורמים ליציאה לשוק הבינלאומי
מטרות שיווקיות
ניתוח סביבת מיקרו מקרו
ניתוח עפ"י מודל TOWS +יעדים שיווקים
ניתוח כדאיות עפ"י מודל GE /טבלת ניתוח
ניתוח אסטרטגיות חדירה
אסטרטגיית חדירה מומלצת ללה גופרה/מבנה אירגוני בשוק המטרה
מאפיינים תרבותיים-בריטניה
מאפיינים אתנוצנטריים עפ"י מודל SRC
תקשורת בין תרבותית
אסטרטגיה שיווקית
מודל ERPG
אסטרטגיית המיצוב/אסטרטגיה גנרית
אסטרטגיית הצמיחה של Ansoff
אסטרטגיית העמדה התחרותית
אסטרטגיות לוחמה
תמהיל השיווק
ביבליוגרפיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בינלאומי - רשת לה גופרה", סמינריון אודות "שיווק בינלאומי - רשת לה גופרה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.